سرهنگ دستجانی گفت:در ایام سال جدید و اعیاد ماه رجب 250سبد غذایی بین افراد محروم و کم در آمد شهرستان ساوه با ارزش تقریبی 1/250/000/000ریال بین نیازمندان شهرستان ساوه توزیع شد.
کد خبر: ۹۲۲۷۶۹۶
|
۰۶ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۱:۲۹

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی از ساوه ؛ سرهنگ پاسدار حجت الله دستجانی فرمانده سپاه ناحیه ساوه عنوان کرد: یکی از افتخارات سپاه پاسداران خدمت به اقشار محروم ونیازمند جامعه بوده که همکاری خیرین و نیکوکاران این امر خداپسندانه محقق می گردد.


وی افزود:یکی از اعمال خالصی که فقط برای رضای خدا انجام می شود، یاری کردن محرومین و نیازمندان است و بی شک امام حسین علیه السلام نمونه بارز خدمتگزاری و خدمت رسانی به مردم دردمند بود، او با اعمال و رفتار خویش نه تنها گرهی را از زندگی گرفتاران باز می کرد بلکه چگونه خدمت کردن به دیگران را به علاقه مندان خویش و بشر دوستان عالم عملا آموزش می داد.


سرهنگ دستجانی گفت:هیچ رنگی در زندگی انسانی جز با رنگ شادمانی و شعف چهره های غمگینانه ی همنوعان فرودست و دل های خسته ی نیازمندان که از شدت نجابت هرگز لب به شکوه نمی گشایند نمی بخشد.

فرمانده سپاه ناحیه ساوه خاطرنشان کرد : در ایام سال جدید و اعیاد ماه رجب 250 سبد غذایی بین افراد محروم و کم در آمد شهرستان ساوه با ارزش تقریبی 1/250/000/000ریال بین نیازمندان شهرستان ساوه توزیع شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات