خبرهای داغ:
فرمانده انتظامی شهرستان ملایر از اجرای طرح تقویت فاصله‌گذاری اجتماعی از بامداد روز جمعه هشتم فروردین همزمان با سراسر کشور خبر داد.
کد خبر: ۹۲۲۸۰۷۴
|
۰۸ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۰

هشدار فرمانده انتظامی ملایر به متخلفان طرح ملی فاصله گذاری اجتماعیسرهنگ پاسدار محمدباقر سلگی در گفتگو با خبرنگر خبرگزاری بسیج در ملایر از اجرای طرح تقویت فاصله‌گذاری اجتماعی از بامداد روز جمعه هشتم فروردین همزمان با سراسر کشور خبر داد و گفت: این طرح به منظور کاهش تماس‌ها و کمک به قطع زنجیره انتقال بیماری کرونا مصوب و اجرا می‌شود.

وی افزود: در اجرای این طرح، از ورود افراد غیربومی به شهرستان جلوگیری خواهد شد و ملاک تشخیص بومی یا غیربومی بودن افراد نیز کد ملی شخص و شماره پلاک و بیمه‌نامه خودرو است؛ برای تضمین اجرای این طرح نیز جریمه 500 هزار تومانی و توقیف خودرو به مدت یک ماه برای متخلفان پیش‌بینی شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان ملایر ضمن توصیه به شهروندان مبنی بر خودداری از ترددهای غیر ضرور در سطح شهرستان؛ از مردم فهیم ملایر که تاکنون همراهی وتعامل خوبی با پلیس وسایر دستگاه‌های اجرایی مستقر در ایستگاه‌های غربالگری در ورودی‌های شهرستان داشته‌اند، تقدیر و تشکر کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات