امسال درحالی به روز پاسدار می رسیم که سبزپوشان حریم ولایت برخی در کنار کادر درمانی وجبهه سلامت ومقابله با ویروس کرونا برخی در کمک رسانی به سیل اخیردر حال فعالیت وتلاش هستند وهرگز خم به ابرو نمی آورند .
کد خبر: ۹۲۲۸۱۶۱
|
۰۹ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۱:۴۰
  • من از سپاه راضی هستم، و به هیچ وجه نظرم از شما برنمی‌گردد. اگر سپاه نبود، کشور هم نبود. حضرت امام خمینی رحمت الله علیه
    پاسداران و جانبازان با پیروی از فرهنگ ناب عاشورایی، ایستادگی و حراست از ارزش‌های انقلاب را با ایثار و ولایت پذیری معنایی تازه بخشیدند و حضورشان در جامعه، سعادت همزیستی با شهدای زنده را برای ما فراهم آورده است.
    سوم شعبان روزی نورانی را در تقویم عالم ساخت روزی که آغازی برای نهضت حسینی (علیه السلام) بود و این نواده رسول‌الله (صل الله علیه وآله وسلم) پرورش یافت تا غوغایی در عالم بشریت به پا شود و حقانیت و مظلومیت دین پیامبر خاتم که چهارده معصوم (علیهم السلام) پرچمدارش بودند، برای همیشه ثبت شود.
    سوم شعبان سالروز ولادت سومین پیشوای شیعیان امام حسین (علیه السلام) است؛ قافله سالار کاروان عشق که برای احیای سنت پیامبر (صل الله علیه وآله وسلم) و رویارویی با پلیدی‌ها قیام کرد و با اهدای جان خویش و یاران باوفایش به پاسداری از معنویت و دفاع از ارزش‌های والای انسانی پرداخت.
    سلام بر مولودی که با ولادتش عشق زاده شد، رشادت رشد کرد، شهامت رنگ گرفت، ایثار معنا یافت و شهادت قداست؛ و خون، آبرو گرفت و زلال‌ترین تقوا از چشمه‌سارِ وجود جوشید.
    نامگذاری روز پاسدار؛ بنیانی فاخر در تاسی از آموزه‌های نهضت عاشورا شد، دگر بار ماه شعبان، ماه آماده سازی برای حضور در ضیافت الهی رمضان و موسم رویش گل‌های معطر نبوی در دامان ولایت علوی و آغوش فاطمی (سلام الله علیها) از راه رسید؛ ماهی که طلیعه اش به میلاد سه نور سرمدی حضرت امام حسین (علیه السلام)، حضرت ابالفضل العباس (علیه السلام) و امام زین العابدین (علیه السلام) مزین گشته و در نیمه‌اش شیعیان منتظر، عطر زیبای گل نرگس را به مشام خود احساس و ولادت قائم آل محمد (عجل الله تعالی فرجه الشریف) را به جشن می‌نشینند.
    بی شک نامگذاری سالروز ولادت حضرت سیدالشهداء (علیه السلام) به نام روز پاسدار و ولادت قمر منیر بنی هاشم (علیه السلام) به نام روز جانباز بنیانی فاخر در تاسی از آموزه‌های پر بار اسلامی و نهضت حماسه ساز عاشورا در مسئولیت پذیری و پاسداری از کیان دین مبین اسلام محسوب می‌شود که توانسته الگوی روشنی را برای حفظ آتیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ترسیم نماید.
    در واقع پاسداران و جانبازان مخلص انقلاب اسلامی با پیروی از فرهنگ ناب عاشورایی، ایستادگی و حراست از ارزش‌های انقلاب را با وفا، ایثار و ولایت پذیری معنایی تازه بخشیدند و حضورشان در جامعه امروزی، سعادت همزیستی با شهدای زنده را برای ما فراهم آورده است.
    امسال در حالی به روز پاسدار می‌رسیم که سبزپوشان حریم ولایت، برخی در کنار کادر درمانی وجبهه سلامت ومقابله با ویروس کرونا، برخی در کمک رسانی به سیل مناطق جنوبی کشور، وهر کجاوهر عرصه‌ای را که نگاه کنید در حال فعالیت وتلاش هستند وهرگز خم به ابرو نمی‌آورند وهمراه گوش به فرمان، ولی فقیه امام خامنه‌ای (مدظله العالی) آماده ودر این راه جانفشانی می‌کنند.
    این جانب سالروز ولادت با سعادت امام حسین (علیه السلام) وروز پاسدار، ولادت حضرت ابالفضل (علیه السلام) وروز جانباز، ولادت امام سجاد (علیه السلام) و ولادت با سعادت منجی عالم بشریت امام زمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف) را خدمت همه پاسداران حریم ولایت وامامت وهمچین پاسداران جبهه سلامت وخانواده محترمشان تبریک وتهنیت گفته واز خداوند متعال دوام توفیقات روز افزونتان را در کنف عنایات حضرت بقیه الله الاعظم (عجل الله تعالی فرجه الشریف) وامام خامنه‌ای (مدظله العالی) خواستاریم.
    سرهنگ پاسدار اکبرکردی فرمانده سپاه زرند
    محمد ایزدی مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه زرند
ارسال نظرات