فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بن خبر داد:

توزیع 20 هزار ماسك در شهرستان بن

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بن با تشریح اقدامات مقابله با كرونا در این شهرستان از توزیع 20هزار عدد ماسک بین مردم خبر داد.
کد خبر: ۹۲۲۸۲۰۵
|
۰۹ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بن  در گفتگو  با خبرنگار ما ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و فرارسیدن روز پاسدار و روز جانباز، گفت: پاسداران انقلاب اسلامی و بسیجیان جان برکف همواره در میدان های مختلف یار و یاور مردم و دولت های جمهوری اسلامی و پناه و تکیه گاه مستضعفان عالم بوده و هستند.

سرهنگ دوم پاسدار محسن كریمی با اشاره به موضوع شیوع ویروس کرونا در دنیا و ایران، اظهار کرد: گروههای جهادی از ابتدای گزارش شیوع ویروس كرونا در شهرستان بن با تمام توان در حال خدمت به مردم و انجام اقدامات مقابله با كرونا در راستای افزایش سلامتی مردم هستند.

كریمی ادامه داد: بسیحیان شهرستان با همكاری شهرداری ها و دهیاری ها و شبكه بهداشت شهرستان بن اقدام به ضد عفونی معابر و مكانهای عمومی نمودند تا زنجیره انتقال ویروس را كنترل كنند و از شیوع این بیماری در سطح شهرستان جلوگیری به عمل آورند.

وی افزود: خواهران بسیجی و جهادی این شهرستان در روزهای پایانی سال 98 و از آغازین روزهای سال 99 بدون تعطیلی و وقفه در حال تولید ماسك هستند كه تا كنون نزدیك به 20 هزار عدد ماسك در شهرستان تولید شده و در این هفته به صورت رایگان در بین مردم توزیع می شود.

این مقام مسئول خاطر نشان كرد: پس از تشدید بیماری در سطح كشور و بنابر تفاهم نامه امضا شده با شبكه بهداشت شهرستان بن جهت تشدید غربالگری در ورودی های شهرستان، بسیجیان و پاسداران در ابتدای روستای آزادگان مستقر هستند و نسبت به غربالگری افرادی كه قصد ورود به شهرستان دارند اقدام می نمایند و از ورود پلاكهای غیر بومی ممانعت به عمل می آورند.

کریمی خاطرنشان کرد: هماهنگی با اصناف برای تعطیلی واحدهای تجاری غیرضرور، همکاری با نیروی انتظامی، مرکز بهداشت و درمان و جمعیت هلال احمر از دیگر اقدامات ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بن در راستای مقابله با ویروس منحوس کروناست.

ارسال نظرات