حجت الاسلام فتاحیان در بازدید از کارگاه تولید ماسک:

خدمات جهادگران عرصه سلامت ارزشمند و قابل تقدیر است

مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج شهرستان شهرکرد در بازدید از کارگاه تولید ماسک جهادی فرخشهر گفت: خدمات جهادگران عرصه سلامت ارزشمند و قابل تقدیر است.
کد خبر: ۹۲۲۹۳۴۷
|
۱۴ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۳

 

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ حجت الاسلام محمدعلی فتاحیان در بازدید از کارگاه تولید ماسک گروه جهادی شهید سپهبد پاسدار حاج قاسم سلیمانی فرخشهر، ضمن خداقوت به فعالان جهادگر در این عرصه، گفت: خدمات جهادگران عرصه سلامت به معنای واقعی کلمه ارزشمند و قابل تقدیر است.

حجت الاسلام فتاحیان ادامه داد: این روزها جهادگران، مدافعان و پاسداران عرصه سلامت در میدان مبارزه با ویروس منحوس کرونا در خط مقدم هستند و نیازمند همراهی همه مردم می‌باشند، همه باید برای کمک به این عزیزان عزم خود را جزم کنیم، البته باید از خدمات ارزشمند گروه‌های جهادی بسیج که خودجوش به میدان آمده‌اند به معنای واقع کلمه تقدیر شود.

این مقام مسئول با تشکر از آحاد مردم که قرنطینه خانگی به ویژه در روز طبیعت را رعایت کردند، تاکید کرد: چنانچه زنجیره انتقال قطع شود، به لطف الهی خواهیم توانست این بیماری را کنترل کنیم، پس آحاد جامعه به توصیه‌های مرتبط با این موضوع باید با جدیت عمل کنند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: در شرایط فعلی خوشبختانه علی رغم وضعیت سخت بیماری کرونا، فضای وحدت و همدلی بین مردم و مسئولان ارگان‌ها، نهادهای دولتی و غیردولتی برقرار است پس به حول و قوه الهی، کمک مردم و پای کار بودن مسئولان انقلابی، بر این وضعیت نیز چون روزهای سخت دیروز پیروز خواهیم شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار