تجلیل بسیج طلاب میبد از مدافعان سلامت

جمعی از روحانیون بسیجی با حضور درجلسه هم اندیشی طرح سلامت از ایثارگری مدافعان سلامت در جبهه مبارزه با ویروس کرونا تجلیل کردند.
کد خبر: ۹۲۲۹۴۶۴
|
۱۴ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۰
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از میبد، در پی شیوع ویروس کرونا در جامعه و به‌منظور حمایت عملی از مدافعان سلامت جامعه، جمعی از روحانیون با حضور در بیمارستان امام جعفر صادق (ع) و مرکز نقاهتگاه سردار سلیمانی این شهر از تلاش‌های کادر پزشکی در جهت مبارزه با این ویروس و خدمات‌رسانی به بیماران تجلیل کردند.
شرکت‌کنندگان در این برنامه ضمن دیدار با مدیر و رئیس بیمارستان و جمعی از پرستاران و کادر پزشکی ضمن آشنایی با روش‌های پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، سؤالات خود را در این زمینه مطرح و پاسخ‌های لازم را از مسؤولین بهداشتی دریافت کردند.
این روحانیون همچنین ضمن آگاهی از آخرین وضعیت این بیماری در جامعه از تلاش‌های کادر پزشکی و پرستاران درزمینهٔ خدمت‌رسانی به بیماران به‌عنوان رزمندگان خط مقدم مبارزه با این ویروس تجلیل کرده و برای تمامی بیماران آرزوی سلامتی و بهبودی نمودند.
مسؤولین بهداشتی شهرستان میبد نیز ضمن قدردانی از مردم وظیفه شناس، بر رعایت توصیه‌های بهداشتی وعمل به نکات بهداشت فردی و اجتماعی تأکید و از مردم خواستند که تا حد امکان در منازل خود بمانند و از تردد غیرضروری در سطح شهر و تجمعات خودداری نموده تا زنجیره انتقال و گسترش این ویروس قطع شود.
انتهای پیام/د 
ارسال نظرات
آخرین اخبار