معاون فنی معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی شاهرود  گفت: شش مرکز در سطح شهرستان های شاهرود و میامی بصورت ۱۶ ساعته از ۸تا۲۴ آماده ارائه خدمات به مشکوک به کرونا ویروس می باشند.
کد خبر: ۹۲۲۹۶۳۸
|
۱۵ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۹:۳۱
شش مرکز ۱۶ ساعته برای ارائه خدمات به افراد مشکوک به کرونا در سطح شهرستانهای شاهرود و میامیبه گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، دکتر قدسی پور اظهار کرد: مرکز خدمات جامع سلامت شهید یحیایی (باغزندان) جنب درمانگاه صدری سابق و مراکزخدمات جامع سلامت شبانه روزی شهر‌های مجن، کلاته خیج، بسطام، بیارجمند و کالپوش به صورت ۱۶ ساعته در سطح شهرستان‌های تحت پوشش دانشگاه به منظور افزایش میزان رضایتمندی و تسهیل در امر بیماریابی به موقع راه‌اندازی شد.
معاون فنی معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی شاهرود گفت: هدف از راه‌اندازی این مراکز را افزایش میزان رضایتمندی و آموزش، ارتقا سطح کیفی خدمات بهداشتی بهتر و مورد نیاز شهروندان شاهرود و میامی عنوان کرد.
قدسی پور اضافه کرد: مراکز مذکور به صورت ۱۶ ساعته از ساعت ۸ تا ۲۴ برای مراجعه افراد مشکوک به COVID-۱۹ (کروناویروس جدید ۲۰۱۹) آماده ارائه خدمات به شهروندان شاهرود و میامی هستند.
وی افزود: افرادی نیز که دارای علائم بیماری‌های حاد تنفسی از جمله سرفه، تب بالا و تنگی نفس هستند و یا در کانون‌های بیماری استان‌های درگیر با بیماری کرونا حضور داشته‌اند می‌توانند با مراجعه به این مراکز و معاینه توسط پزشک کشیک، از آخرین وضعیت جسمانی خود مطلع شوند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها