چهارمحال و بختیاری رتبه اول غربالگری بیماری کرونا

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و رئیس مرکز بهداشت استان با انتشار پیام مشترک به خاطر کسب رتبه اول چهارمحال و بختیاری در غربالگری بیماری کووید 19 ازهمراهی مردم تشکر کردند.
کد خبر: ۹۲۲۹۶۹۸
|
۱۶ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۷:۵۹

 

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ متن پیام مشترک دکتر مجید شیرانی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان  و مهندس سید راشد جزایری، معاونت بهداشتی دانشگاه و رئیس مرکز بهداشت استان به شرح ذیل است:

‍ ‍ منَ لَم یَشکُرِالمَخلوق لَم یَشکُرِالخالِق

تاریخ همیشه وامدار زنان و مردانی است که در مقاطع مختلف تاریخ در جغرافیای به نام ایران،جان را در طبق اخلاص نهاده و عمیق ترین مفاهیم بشری یعنی مسئولیت پذیری، ایثار، فداکاری و شهادت را برای نسل های آینده تعریف و تفسیر کردند.

کسب موفقیت  #رتبه_اول_کشوری میزان غربالگری بیماری کووید ۱۹ جمعیت تحت پوشش را به همه خادمان سلامت تبریک عرض می نمائیم.بدون شک موفقیت حاصل شده بواسطه زحمات شبانه روزی همه تلاشگران عرصه سلامت می باشد. 20  روز خدمات شبانه روزی و بدون وقفه، حتی در ساعت به یادماندنی تحویل سال نو روز و روز عید و تعطیلات ایام نوروز، همکاران صدیق و پرتلاش شبکه های 9 گانه استان در قالب 1000 تیم دو نفره مراقبتی و 500 ناظر و پشتیبان  ومسئول کمیته های استانی و شهرستانی درحوزه بهداشت امروز موجب گردید تا نام دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد و استان چهارمحال و بختیاری در صدر استان های پیشتاز در امر مقابله با بیماری نوپدید کووید ۱۹ خوش بدرخشد.

دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد با پرسنل خدوم و متعهد همواره در امر ارائه خدمات بهداشتی و درمانی سرآمد بوده اما آنجا که خدمت برابر با دوری از عزیزان، گذشت از بهترین اوقات، سلامت و جان است، نام آن جهاد فی سبیل الله و پرداخت بها و اجر آن تنها در ید قدرت خداوند متعال است.

امید است، با تداوم همراهی مردم در رعایت نکات بهداشتی و همکاری مسئولین ارشد و مدیران اجرایی در اجرای دستورالعمل های ستاد ملی مقابله با کرونا و همت کادر درمانی و بهداشتی، پزشکان، پرستاران و نیروهای خدماتی مراکز درمانی هر چه زودتر شاهد شکست ویروس منحوس کرونا و بازگشت آرامش و شرایط عادی در جامعه باشیم.

در ادامه بر خود واجب می دانیم از نماینده معزز ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرکرد، استاندار محترم و مدیران ارشد استانی، مدیران و عوامل اجرایی، مجموعه  پرتلاش و خدوم صدا وسیما، اصحاب رسانه ، فعالین شبکه های اجتماعی و فضای مجازی استان ، روسای واعضای ستاد استانی و شهرستانی مقابله با کرونا وکلیه مسئولین کمیته های ستاد استانی، شهرستانی و دانشگاهی در راستای حمایت و همکاری در امر مدیریت بحران، اطلاع رسانی و آموزش  تقدیر و تشکر  نمائیم.

ارسال نظرات