توسط اعضای بسیج مهندسین صنعتی استان بوشهر انجام گرفت
در پی شیوع ویروس منحوس کرونا و با توجه به تعطیلی مراکز آموزشی و علمی در اقدامی جهادی اقدام به راه اندازی سامانه آموزش غیرحضوری (مجازی) در تحت وب نموده و آماده ارائه به مراکز علمی و آموزشی خواهد بود.
کد خبر: ۹۲۲۹۷۶۹
|
۱۶ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۳

به گزارش سرویس بسیج مهندسین صنعت خبرگزاری بسیج، روح اله غلامی اظهار کرد: در پی شیوع ویروس منحوس کرونا و با توجه به تعطیلی مراکز آموزشی و علمی در اقدامی جهادی اقدام به راه اندازی سامانه آموزش غیرحضوری (مجازی) در تحت وب نموده و آماده ارائه به مراکز علمی و آموزشی خواهد بود.

وی اضافه کرد: در اقدامی هماهنگ اعضای مهندسین بسیجی شرکت تجارت پایدار ایرانیان با همکاری سازمان بسیج مهندسین صنعتی استان بوشهر، اقدام به راه‌اندازی سامانه مجازی برای ارائه خدمات آموزشی در قالب گفتگو و جلسات مجازی، وبینار‌های آموزشی و انتشار مطالب آموزشی کرده است.

مدیر کلینیک صنعتی بسیج مهندسین استان بوشهر با اشاره به اهمیت آموزش الکترونیکی عنوان کرد: با راه‌اندازی این سامانه اساتید، مهندسین، محصلین و دانشجویان بدون حضور در کلاس و مکان خاص می‌توانند از طریق اینترنت در کلاس‌های مجازی حضور پیدا کرده و به مباحث ارائه شده توسط اساتید دسترسی داشته باشند.

ایشان در پایان اظهار داشتند که علاقمندان می توانند از لینک conf.itpiran.com/b  اقدام به ثبت‌نام و ساخت کلاس های آنلاین نمایند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات