خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در استان همدان با بیان اینکه «حاج میرزا محمد سلگی» در کتاب «آب هرگز نمی‌میرد» تجلی یافته است، گفت: شهید «سلگی» نسبت به نظام و انقلاب تعصب و غیرت داشت و در مسیر اعتقادش گام برمی‌داشت.
کد خبر: ۹۲۲۹۸۸۳
|
۱۶ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۰:۱۲

شهید «سلگی» در کتاب «آب هرگز نمی‌میرد» تجلی یافته استبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، آیت‌الله حبیب‌الله شعبانی‌موثقی در ویژه برنامه سومین روز شهادت جانباز فداکار «حاج میرزا محمد سلگی» ضمن تبریک و تسلیت این شهید والامقام به قرائت پیام رهبری در مورد ایشان پرداخت و اظهار داشت: شهید «سلگی» مجاهدت در راه خدا را ادامه داد و مداومت در مسیر حق داشت که از ویژگی‌های بارز این شهید بزرگوار بود.

وی افزود: اینکه سرداری با انگیزه الهی در جنگ نقش آفرینی کرده و روحیه انقلابی را بعد از ۴۰ سال حفظ کرده و آن چیزی که باعث رشد انسان می شود استقامت این شهید  و نشاط او و تعصب شهید بود.

شعبانی با بیان اینکه «حاج میرزا محمد سلگی» در کتاب «آب هرگز نمی‌میرد» تجلی یافته است، گفت: شهید «سلگی» نسبت به نظام و انقلاب تعصب و غیرت داشت و در مسیر اعتقادش گام برمی‌داشت.

وی توجه به منافع مردم را از دیگر ویژگی‌های برجسته شهید «سلگی» دانست و افزود: یکی دیگر از ویژگی‌های این سردار شهید روحیه جذب حداکثری و اهمیت به جوانان به معنای واقعی کلمه بود.

نماینده ولی فقیه در استان همدان بیان کرد: ایشان به برخی از فعالیت‌ها در جلسات به معنای واقعی معتقد بود و می‌گفت باید به جوانان میدان داد.

وی با بیان اینکه شهید «سلگی» به دنبال جذب حداکثری برای انقلاب بود، گفت: شأن سردار «سلگی» بسیار بالاتر از این است و اگر این شرایط نبود به طور قطع تشییع جنازه باشکوهی داشتیم.

شعبانی گفت: برای اینکه جوانان بدانند جنگ چگونه مدیریت شد کتاب «آب هرگز نمی‌میرد» را بخوانند که از دید مقام معطم رهبری سرشار از ذوق و سلیقه بود.

وی در پایان از رزمندگان جبهه سلامت تقدیر کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات