توجه به ظرفیت جوانان و نیرو‌های خلاق مهمترین عوامل در تحقق شعار سال

توجه به ظرفیت جوانان و نیرو‌های خلاق در سطح کشوریکی از عوامل مهم درتحقق شعارسال جدیداست.
کد خبر: ۹۲۳۰۰۰۶
|
۱۷ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۵
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از کردستان حجت الاسلام منتشلو مسوول نمایندگی،  ولی فقیه درسپاه دیواندره درگفتگویی با اشاره به نام گذاری سال جدیدتوسط مقام معظم رهبری باعنوان سال جهش تولیدبا شمردن راهکار‌ها والزامات تحقق شعارسال گفت: توجه به ظرفیت جوانان و نیرو‌های خلاق در سطح کشور یکی از عوامل مهم در تحقق شعارسال جدید است.

وی درادامه افزود: باید تجربیات اثر بخش سال گذشته نهادی مختلف از جمله در برنامه‌های نهضت ساخت داخل، تنظیم بازار و توسعه صنایع معدنی در سطح کشور به عنوان مدل‌های موفق در برنامه‌های امسال نیز مورد توجه جدی قرار گیرند.

منتشلو اضافه کرد: با توجه به مطالبه جدی مقام معظم رهبری در خصوص توجه به ظرفیت جوانان و نیرو‌های خلاق در سطح کشورباید بستر‌های لازم در این موضوع به ویژه در حوزه استارت آپ‌ها و شرکت‌های دانش بنیان فراهم شود تا از این طریق فرصت‌های جدیدی برای جهش تولید در سطح کشور ایجاد شود.
 

مسول نمایندگی، ولی فقیه در سپاه دیواندره خاطرنشان کرد: با این همه نیروی تحصیل کرده جوان و نخبه‌ای که داریم و مردمی که در ایران می‌خواهند کشورشان پیشرفت کند حتما بعد از مدتی باتلاش وکوشش همه آحادمردم ومسولین به آن جهش تولید ملی خواهیم رسید.
 
انتهای پیام/7727
ارسال نظرات