خبرهای داغ:
فرمانده سپاه نهاوند خبر داد

توزیع ۱۵ هزار ماسک به همت گروه جهادی بقیة الله (عج) نهاوند

فرمانده سپاه نهاوند از توزیع ۱۵ هزار ماسک یکبار مصرف به همت گروه جهادی بقیة الله (عج) در شهرستان نهاوند خبر داد.
کد خبر: ۹۲۳۰۰۶۱
|
۱۷ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۸

توزیع ۱۵ هزار ماسک به همت گروه جهادی بقیة الله (عج) نهاوندعلی مختاری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در نهاوند در تشریح آخرین اقدامات و فعالیت گروه جهادی بقیة‌الله(عج) نهاوند اظهار داشت: فعالیت عمده این گروه جهادی با شروع بیماری کرونا در راستای تهیه و تولید ماسک زیر نظر شبکه بهداشت و درمان نهاوند قرار گرفت.

وی افزود: در مرحله اول قرار شد که تعداد ۸۰ هزار ماسک تولید کنند که تاکنون بالغ بر ۲۰ هزار عدد ماسک قابل شستشو تولید شده و توسط پایگاه‌های مقاومت و مساجد در بین مردم و همشهریان گرامی در سطح شهر و روستا توزیع شده است.

فرمانده سپاه ناحیه نهاوند اضافه کرد: در مرحله دوم این گروه جهادی اقدام به تامین و واردات ۱۰۰هزار ماسک یکبار مصرف کرد و طی روزهای گذشته ۱۵ هزار عدد از این ماسک ها را توزیع و در اختیار عموم مردم قرار داد.

وی در ادامه بیان کرد: تهیه، تولید و توزیع ماسک ها ادامه خواهد داشت و با محوریت پایگاه ها و مساجد سطح شهرستان در اختیار عموم مردم قرار خواهد گرفت .

مختاری ابراز کرد: همانطور که همشهریان عزیز اطلاع دارند اقدامات این گروه جهادی به صورت خودجوش و از محل کمک‌های مردمی و خیرین است ، بنابراین به منظور تداوم و ادامه فعالیت کارگاه‌ها و تولید ماسک، قیمت مصوب هر ۳ عدد ماسک یکبارمصرف ۲ هزار تومان و هر بسته ۱۵ تایی ، ۱۰ هزار تومان در نظر گرفته شده است.

وی در پایان تصریح کرد : مجموعه سپاه و بسیج شهرستان با تمام ظرفیت و امکانات در کنار سایر نهادهای مرتبط با پیشگیری و مقابله با کرونا تا ریشه کن شدن کامل این بیماری در صحنه خواهد ماند.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات