دبیر ستاد امربه معروف و نهی ازمنکر چهارمحال و بختیاری:

جوانی فرصتی برای رشد و تعالی و عبودیت

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان چهارمحال و بختیاری در پیامی میلاد حضرت علی اکبر علیه السلام و روز جوان را تبریک گفت.
کد خبر: ۹۲۳۰۰۸۵
|
۱۷ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۶

 

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ متن پیام سردار سرتیپ دوم پاسدار علی محمد اکبری، دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان چهارمحال و بختیاری به مناسبت میلاد حضرت علی اکبر علیه السلام و روز جوان به شرح ذیل است:

یازدهم شعبان المعظم میلاد حضرت علی اکبر(علیه السلام) فرزند شهید راه امر به معــروف و نهـــی از منـــکر، حضرت سیدالشهدا امام حسین (علیه السلام) به عنوان روز جوان  نام گذاری گردیده است.

کشور ما جوانان بی نظیری دارد، جوانانی که لیاقت و شایستگی های خود را در دوران های مختلف به رخ جهانیــان کـشانده اند، جوانان دوران هشت سال دفاع مقدس جوانان بی نظیری بودند جوانـان امروزی نیز در هر زمان و مکان که  به حضور آنان نیاز باشد پای کار هستند و توانایی های خود را نشان خواهند داد.

در همین قضیه ویروس کرونا جوانان واقعا خودجوش پای کار آمدند و کارهای جهادی و انقلابی بزرگی را در زمینه های مختلف مثل تهیه ماسک، ضدعفونی کردن اماکن و اجرای طرح های مختلف از قبیل غربالگری و فاصله گذاری اجتماعی آستین همت را بالا زدند و در همه جا حضور پر رنگ داشته اند، پس باید قدردان آنان باشیم.

ان شاالله بتوانیم با درک و شناخت این پتانسیل و ظرفیت عظیم که در بین جوانان وجود دارد و مقام معظم رهبری(مدظله العالی) در بیانیه گام دوم انقلاب توجه ویژه ای به این موضوع داشته اند گام های موثری در رشد و بالندگی کشور برداریم.

سفارش بنده به جوانان عزیز این است که قدردان دوران جوانی و انرژی و نشاط خود باشند و از این دوران در جهت رشد و تعالی و عبودیت خداوند متعال گام بردارند که در زندگی فرصتی مثل آن دیگر یافت نخواهد شد.

ارسال نظرات