خبرهای داغ:
توسط مسئول سازمان بسیج مداحان و هیئات خوزستان صورت گرفت
عبدالرحمن روهنده گفت: به مناسب نیمه شعبان هیئت های مذهبی و کانون های مداحان به نیت سلامتی امام زمان عج در سطح شهر ایستگاه سلامت برپا خواهندکرد
کد خبر: ۹۲۳۰۱۰۸
|
۱۷ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۵

عبدالرحمن روهنده مسئول سازمان بسیج مداحان و هیئات استان خوزستان در گفتگو با بسیج در خصوص اقدامات انجام شده پس از شیوع ویروس کرونا، گفت: با توجه به زمان انتشار بیماری کرونا در ماه رجب وشعبان، اعیاد و جلسات مذهبی به واسطه جلوگیری از تجمعات تعطیل شدند به همین دلیل از ظرفیت موجود در رسانه و فضای مجازی استفاده می‌شود.

وی در ادامه تصریح کرد: مداحان محتواهای رسانه ای خود را درمناسبت های مختلف مذهبی به صورت لایو اینستاگرام برگزار کرده‌اند و بخشی از تولیدات نیز در جهت انتشار به صدا و سیما تحویل داده شده است .

روهنده عنوان کرد: به مناسب نیمه شعبان هیئت های مذهبی و کانون های مداحان در سطح شهرستان‌ها، اقدام به برپایی ایستگاه سلامت در جهت توزیع پک های بهداشتی و فرهنگی بین مردم به نیت سلامتی امام زمان عج و مقام معظم رهبری می‌کنند در عین حال یک سری تولیدات رسانه‌ای در فضای مجازی نیز انتشار می‌یابد.

مسئول بسیج مداحان و هیئات استان خوزستان افزود: آموزش دعای فرج در رده سنی نوگلان حسینی به واسطه کانال های بسیج مداحان در سطح شهرستان به عنوان مسابقه خانگی در دستور کار قرار گرفته است.

وی ادامه داد: همچنین مسابقه مداحی، ویژه نوجوانان و جوانان همراه با جوایز ارزنده به نفرات اول تا سوم به صورت مجازی درحال برگزاری است.

روهنده با اشاره به اینکه صدا و سیما نسبت به تولیدات ما محدودیت اجرا دارد، اظهار کرد: مداح هایی که با برگزاری لایو در اینستاگرام به مناسبت های مختلف ما را همراهی نمودند، مجتبی مهدی پور، فرید آلبوغبیش، مصطفی مروانی، روشنا، محمود خزعلی از ماهشهر، غیاثی از دزفول، هستند.

مسئول بسیج مداحان و هیئات استان خوزستان بیان کرد: دو پویش به عنوان هر محله یک هیئت و میاندار هیئت میاندار خدمت به صورت محله ای در حال فعالیت هستند، به این صورت که هر هیئت اقدام به گندزدایی معابر و امکان محله خود میکند و دومین پویش با توجه به تعطیلی اصناف و مشکلات ایجاد شده برای کارگران روز مزد، میانداران از طریق خیرین و مردم مومن انقلابی کمک های نقدی و غیر نقدی در قالب پک های بهداشتی و ارزاق عیدانه را در اختیار این عزیزان قرار می‌دهند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها