استاندار مازندران ضمن تقدیر از مجموعه سپاه و بسیج که در همه عرصه‌ها و حوزه‌های مختلف کمک حال دولت بودند، گفت:سپاه ثابت کرد اولویتش در بحران‌ها خدمت رسانی به مردم است.
کد خبر: ۹۲۳۰۱۲۲
|
۱۷ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۳
سپاه ثابت کرد اولویتش در بحران‌ها خدمت رسانی به مردم است / تقدیر از جهادگران بسیجی برای مقابله با کرونا
 
به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران، احمد حسین زادگان درحاشیه بازدید از نقاهتگاه بیماران کرونایی در بابل، در گفتگویی ضمن تقدیر از مجموعه سپاه و بسیج که در همه عرصه و حوزه‌های مختلف کمک حال دولت بودند، گفت: کار فوق العاده‌ای در شهرستان بابل انجام  گرفت و آن هم  راه اندازی مرکز درمانی مراقبت های ویژه تنفسی که از آزمایشگاه، رادیولوژی و نیروی انسانی کافی برخوردار است و در واقع یک شبه بیمارستان با کیفیت و بااستاندارد می‌باشد.

استاندار مازندران با بیان اینکه با همکاری خوب مخابرات این شهرستان برای فراهم کردن مکان نقاهتگاه ، افزود:‌از نیروی زمینی سپاه  و همه کسانی که در فرایند این کار کمک کردند، تشکر می‌کنم.

حسین زادگان در ادامه با بیان اینکه در سه حوزه شرق، مرکز و غرب مازندران نگرانی‌های زیادی برای شیوع کرونا ویروس داشتیم اضافه کرد: با ورود به موقع  نیرو‌های جهادی  اقدامات موثری صورت گرفت همان طور که در وقایع گذشته و سیل سال گذشته که ۲۱ استان درگیر بودند، نیرو‌های جهادی از همین استان و از همین شهرستان بار کمک به مردم به اقصی نقاط ایران اعزام شدند.

استاندار مازندران با اشاره به اینکه از تفاوت‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با نظام‌های رایج دنیا، داشتن پشتوانه مردمی و اعتقادات دینی است، تصریح کرد:‌با توجه به تهاجمی و غیرقابل کنترل بودن ویروس کرونا که باعث غافلگیری همه شد، اما بسیجیان در تهیه ماسک و گان به کمک کادر درمانی شتافتند.

حسین زادکان با تقدیر از نیرو‌های جهادی تاکید کرد:‌  سپاه ثابت کرد  همیشه درد نظام و درد مردم دارد و اولویتش در بحران ها خدمت رسانی به مردم است.

انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها