بنیاد فرهنگی روایت فتح برنامه‌هایی را برای یادبود آن هنرمند شهید به مناسبت 20 فروردین تدارک دیده است که از جمله آنها تولید و پخش یک برنامه تلویزیونی است.
کد خبر: ۹۲۳۰۷۰۵
|
۱۹ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۸

 به  گزارش خبرگزاری بسیج،به رغم لغو شدن مراسم اصلی بزرگداشت سالگرد شهادت سید شهیدان اهل قلم مرتضی آوینی اما بنیاد فرهنگی روایت فتح برنامه‌هایی را برای یادبود آن هنرمند شهید به مناسبت 20 فروردین تدارک دیده است که از جمله آنها تولید و پخش یک برنامه تلویزیونی است.

محمد محمدی، مدیر روابط عمومی بنیاد فرهنگی روایت در گفت‌وگو با کیهان گفت: هر سال برای بزرگداشت سالگرد شهادت شهید آوینی، یک مراسم بزرگ و باشکوه توسط بنیاد روایت فتح برگزار می‌شد. اما امسال به دلیل شیوع ویروس منحوس کرونا ما تصمیم گرفتیم که این مراسم برگزار نشود و به زمان دیگری موکول شود. اما تصمیم بر این شد که با حضور جمع محدودی از مدیران بنیاد روایت فتح، بر سر مزار شهید آوینی در قطعه شهدای بهشت زهرا(س) حاضر شویم و به این ترتیب به شهید آوینی که مظهر هنرمند متعهد است ادای دین کنیم.
وی افزود: اما برنامه اصلی بنیاد روایت فتح برای بزرگداشت شهید آوینی پخش ویژه برنامه‌ای تلویزیونی درباره آن شهید است. این برنامه با حضور جمعی از هنرمندان و نزدیکان شهیدان آوینی، نگاهی به گفتمان و تفکرات آن شهید خواهد داشت.
مدیر روابط عمومی بنیاد روایت فتح ادامه داد: برنامه تلویزیونی یادبود شهید آوینی نیز چهارشنبه 20 فروردین از شبکه‌های دو، چهار و افق سیما پخش خواهد شد. /ب

ارسال نظرات