مسئول بسیج مهندسین صنعت چهارمحال و بختیاری از عارضه یابی 70 واحد تولیدی نیمه فعال استان و حمایت از آنها در راستای تحقق شعار "جهش تولید" خبر داد.
کد خبر: ۹۲۳۰۹۷۸
|
۲۰ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۲

 به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ پژمان مختاری در گفتگو با خبرنگار ما ضمن تبریک حلول سال 99 و اعیاد شعبانیه بویژه فرارسیدن نیمه شعبان و میلاد حضرت ولی عصر (عج)، گفت: کارگروه صنعت بسیج مهندسین صنعت امسال در راستای تحقق شعار جهش تولید، اقدام به عارضه یابی واحدهای صنعتی کرده است.

مسئول سازمان بسیج مهندسین سپاه قمربنی هاشم علیه السلام افزود: در طرح عارضه یابی واحدهای صنعتی، پس از بررسی میدانی موانع و مشکلات موجود راهکارهای رفع این موانع و حمایت از بازار فروش واحدهای صنعتی احصا می شود.

وی، ارائه مشاوره به مدیران واحدهای تولیدی و پیگیری های استانی و کشوری را از اقدامات سازمان بسیج مهندسین برای رفع موانع تولید در راستای تحقق شعار سال دانست و گفت: ظرفیت های بسیاری خوبی در استان چهارمحال و بختیاری وجود دارد و تعدادی از واحدهای تولیدی این استان پس از ورود بسیج مهندسین صنعت و عارضه یابی و ارائه راهکار، رونق بسیار خوبی گرفته اند.

مختاری خاطرنشان کرد: امسال نیز همزمان با شروع سال 99 و موضوع شیوع ویروس کرونا و نیاز کشور و استان به تولید بیشتر مواد ضدعفونی، موضوع عارضه یابی در دو واحد تولیدی استان، یکی واحد تولید مواد شوینده و ضدعفونی واقع در شهرک صنعتی تشنیز و دیگری واحد دانش بنیان در شهرستان شهرکرد که در زمینه ساخت تجهیزات پزشکی و مواد ضدعفونی کننده فعالیت دارد و شرکت دانش بنیان می باشد در دستور کار بسیج مهندسین صنعت قرار گرفت و راهکارهای لازم به مدیران این واحد تولیدی ارائه شد و تصمیماتی در جهت حمایت از فروش تولیدات این واحد صنعتی اتخاذ گردید.

وی خاطرنشان کرد:  درسال ۹۸ تعداد ۷۰ واحد صنعتی نیمه فعال استان چهارمحال و بختیاری توسط کارگروه صنعت و مشاوران صنعتی بسیج مهندسین صنعت مورد عارضه یابی قرا گرفت و راهکارهایی جهت احیا و افزایش ظرفیت تولید این واحدها ارائه گردید، که تاکنون  منجر به احیای ۵ واحد شده است.

مختاری گفت: لازم بذکر است که از این تعداد واحدها ۷ واحد در زمینه تولید مواد ضدعفونی کننده و شوینده فعالیت دارند و با توجه به شیوع ویروس کرونا این ۷ واحد در اولویت برنامه های بسبج مهندسین صنعت جهت حمایت و کمک به افزایش ظرفیت تولید آنها در سال جهش تولید می باشد.

حمایت از واحدهای صنعتی در راستای جهش تولید

ارسال نظرات