فرمانده سپاه قائم شهر درگفتگو با «بسیج» از  اجرای ۴۰ عنوان برنامه متنوع به مناسبت نیمه شعبان در سطح شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۹۲۳۱۰۱۵
|
۲۰ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۱

از توزیع بسته‌های مهدوی تا اجرای برنامه‌های ویژه در جشن نیمه شعبان

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران،  سرهنگ حسین علیزاده، بعدازظهر امروز در گفتگو با خبرنگار ما ضمن تبریک میلاد قطب عالم امکان حضرت مهدی موعود (اروحنه له فداه) از  اجرای ۴۰ عنوان برنامه به مناسبت نیمه شعبان در قائم شهر خبر داد و گفت:  این برنامه‌ها با اهداف ترویج فرهنگ مهدویت، افزایش بینش و بصیرت مهدوی، الگوی تربیت یار آخرالزمانی، ایجاد و افزایش انسجام و اتحاد و همدلی در کمک به همنوع و افزایش روحیه نشاط و شادابی در سطح شهرستان  برگزار می‌شود.

فرمانده سپاه قائم شهر با اشاره به تشکیل ستاد مهدویت در سطح حوزه استحفاضی با عضویت امام جماعت، فرمانده پایگاه برادر و خواهر، هیئت امنا و مسئول کانون فرهنگی افزود:‌فضاسازی محیطی در محله با استفاده از پوستر‌ها و بنر‌های جذاب و امیدآفرین، فضاسازی در کانال‌های موجود در شبکه‌های اجتماعی (تولید و نشر آثار مهدویت با نگاه ایجاد امیدآفرینی در جامعه با هشتگ #قائم_شهر_آرمانشهر_مهدوی)، تهیه سبد کالا و توزیع در بین محرومین در روز ولادت امام زمان (اروحناه له فداه) و اقلام بهداشتی، فرهنگی و همچنین توزیع بسته مهدوی شامل (ماسک، محلول ضدعفونی، شکلات، برشور و...) در سطح محله  از جمله اقدامات فرماندهان حوزه و پایگاه به مناسبت نیمه شعبان است.

علیزاده در ادامه به فعال کردن سیستم صوتی مساجد در شب و روز میلاد امام زمان (اروحناه له فداه) هم اشاره و اضافه کرد:‌ علاوه بر پخش مولودی، سخنرانی‌های کوتاه و جذاب ، همچنین رزمایش دفاع بیولوژیک و ضدعفونی در سطح شهرستان به مناسبت میلاد آن امام همام برگزار می گردد.

به گفته فرمانده قرارگاه پدافند زیستی سپاه قائم شهر انعکاس فعالیت‌های قرارگاه پدافند زیستی در کانال‌های محلی و شهرستانی)، پویش مهدویت در کانال‌ها و صفحه مجازی (تغییر عکس پروفایل و... با نگاه امیدآفرینی در جامعه  برای مبارزه با کرونا، پویش ختم ۱۲ صلوات برای ظهور امام زمان (اروحناه له فداه) پویش قرائت دعای فرج در ساعت ۲۱ و اجرای برنامه مسابقه فرهنگی، دلنوشته، نقاشی، مسابقه فرهنگی و... با موضوع مهدویت در فضای مجازی اقدامات دیگری است که در ایام ولادت یوسف زهرا (س) توسط فرماندهان نواحی و پایگاه‌های مقاومت اجرا می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها