خبرهای داغ:
فرماندار اسدآباد گفت: در چند روز اخیر در مجموع بیش از ۱۰۰ هزار ماسک در شهرستان تولید که ۸۰ هزار آن توسط بسیج سازندگی و ۲۰ هزار هم توسط اداره صمت بوده است.
کد خبر: ۹۲۳۱۱۴۱
|
۲۱ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۰:۰۴

تولید بیش از ۱۰۰ هزار ماسک در شهرستان اسدآبادبه گزارش خبرگزاری بسیج از اسدآباد، حمیدرضا درویشی در بازدید از واحدهای تولید ماسک شهرستان اسدآباد اظهار داشت: با کمک بسیج و اداره صمت و معاونت غذا و دارو و تعدادی از تولیدکنندگان که خودجوش وارد این عرصه شدند هم اکنون به تولید خوبی رسیدیم و نیاز شهرستان تامین می‌شود.

وی با قدردانی از سپاه و بسیج افزود: در روزهای اول مشکلاتی داشتیم که این امر سراسری بود و فقط مربوط به اسداباد نبود که با اقدام جهادی بسیج سازندگی واحدهای تولید ماسک در شهرستان راه‌اندازی شد.

فرماندار اسدآباد تاکید کرد: در چند روز اخیر در مجموع بیش از ۱۰۰ هزار ماسک در شهرستان تولید که ۸۰ هزار آن توسط بسیج سازندگی و ۲۰ هزار هم توسط اداره صمت بوده است.

وی تصریح کرد: ۱۰۰ درصد مواد اولیه تولید ماسک توسط بسیج سازگی تامین می‌شود و ماسک‌های تولیدی در مناطق حاشیه‌نشین شهر و روستاهای آلوده به صورت رایگان توزیع می‌شود.

درویشی تاکید کرد: تا عادی شدن شرایط ویروس کرونا تولید ماسک با قدرت در حال انجام است و هم اکنون روزانه 5 هزار ماسک تولید می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات