برگزاری جشن نیمه شعبان امسال به صورت متفاوت در حوزه مقاومت خدیجه الکبری(س) میبد

همزمان با فرا رسیدن میلاد منجی عالم بشریت به همت حوزه مقاومت خدیجه الکبری(س) میبد قرارگاه جهادی سردار سلیمانی با حضور فرماندهان پایگاه های تحت پوشش این حوزه در این شهر شروع بکار کرد.
کد خبر: ۹۲۳۱۲۰۵
|
۲۱ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۱
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از میبد، فرمانده حوزه مقاومت خدیجه الکبری(س) «خانم امینیان» با اشاره به اینکه امسال مهمان ناخوانده ای به نام ویروس کرونا به جان مردممان افتاده است و امکان برگزاری جشن های نیمه شعبان به صورت حضوری وجود ندارد برآن شدیم که با تشکیل قرار گاه سردار سلیمانی به صورت محله ای در سطح شهرستان یاد و نام مولایمان امام زمان(عجل الله تعالی فرجه الشریف)را در دلهای مردم زنده نگه داریم.
خانم امینیان در ادامه افزود: از جمله برنامه های ما در این قرارگاه؛ پویش نذری برای گل نرگس، تهیه پرچم وبیرق هایی که با آرم اللهم عجل لولیک الفرج مزین شده است و بر سردر مغازه ها واصناف و مکان های پرتردد مثل نانوانایی ها نصب می شود و با این کار نشان می دهیم که امام و منجی خود را فراموش نمی کنیم.
در ادامه حجت الاسلام شیخ حسین کارگر مسئول کمیته طلاب به تشریح فعالیتهای بسیجیان در این قرارگاه پرداخت و افزود: با کمک بسیجیان و فرماندهان پایگاه ها می توان خیرین را در محلات مختلف شناسایی نمود و با همت طلاب،بسیجیان و خیرین؛ امسال جشن متفاوتی را برگزار نمود.
وی در پایان اظهار داشت: ما باید با وجود ویروس کرونا با خلاقیت خود این تهدید را به فرصت تبدیل کنیم و بتوانیم با وجود محدودیت های پیش آمده جشن متفاوتی را در امسال رقم بزنیم تا در آینده حسرت و افسوس چنین روزهایی را نخوریم.
انتهای پیام/د 
ارسال نظرات