در نیمه شعبان برگزارشد،

کاروان شادی و نشاط در شهرکرد

همزمان با فرخنده میلاد با سعادت حضرت صاحب الزمان ارواحنافداه "کاروان شادی و نشاط" موتور سوران بسیجی با حضور در اطراف ساختمانها آپارتمانی به مولودیه خوانی و اجرای سرود پرداختند.
کد خبر: ۹۲۳۱۳۰۴
|
۲۱ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۰:۰۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ همزمان با فرخنده میلاد با سعادت حضرت صاحب الزمان ارواحنافداه "کاروان شادی و نشاط" موتور سوران بسیجی با حضور در اطراف ساختمانها آپارتمانی به مولودیه خوانی و اجرای سرود پرداختند.

با توجه شیوع بیماری کوید 19و تأکید کارشناسان مراکز بهداشت و درمان کشور در راستای عدم تشکیل اجتماعات مردمی، مراسم جشن میلاد منجی عالم بشریت به صورت گروهی، با اجرای گروه سرود آوای باران و حضور گروهای جهادی ، جوانان عاشورایی و بسیجیان پایگاهای بسیج حوزه مقاومت حضرت رسول صلی الله علیه وآله وسلم شهرکرد در مرکز استان چهار محال وبختیاری برگزارشد.

دراین روز جوانان عاشورایی و بسیجی با در دست داشتن پرچم های "لبیک یا مهدی"سوار برموتور های تریل به صورت منظم در خیابانها حرکت کردند و با حضور در مناطق مسکونی و آپارتمانی"منظریه"،"مجتمع قائم "،"بلوار سمیه" و "خبایانهای" اقبال و بهارستان" با رعایت فاصله گذاری اجتماعی لازم به مولودیه خوانی ، سرود و نور افشانی پرداختند.

این مراسم که برای نخستین بار به این صورت برگزار می شدبا استقبال پرشور و تشویق منتظران ظهور حضرت اباصالح المهدی ارواحنافداه قرار گرفت و ساکنان محله‌ها، خانه‌ها و مجتمع‌های مسکونی از پشت پنجره‌ها و در بالکن‌ها این اجرا را تماشا کردند.

ارسال نظرات