فرمانده سپاه امام سجاد علیه السلام هرمزگان :

لبیک به فرمایشات مقام معظم رهبری عشق خدمت را در بسیجیان دوچندان کرده است

فرمانده سپاه امام سجاد علیه السلام هرمزگان عنوان کرد :لبیک به فرمایشات مقام معظم رهبری عشق خدمت را در بسیجیان دوچندان کرده است
کد خبر: ۹۲۳۲۸۸۴
|
۲۷ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۶

 

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج هرمزگان ،سردار اباذر سالاری گفت :پس از سخنرانی رهبر معظم انقلاب اسلامی در روز نیمه شعبان و لزوم حمایت از اقشار ضعیف و نیازمند، سپاه و بسیج لبیک‌گویان، درصدد اجرای فرمان رهبر انقلاب برآمدندواز روز جمعه جلسه‌های مختلف برای هماهنگی و ساماندهی فعالیت‌ها در خصوص رزمایش همدلی و کمک مؤمنانه در استان با محوریت سپاه و بسیج شکل گرفت.

 

فرمانده سپاه امام سجاد علیه السلام افزود :سپاه و بسیج به‌عنوان تشکیلات مردمی گسترده، بلافاصه در راستای عمل به منویات رهبر معظم انقلاب این امر را در دستور کار قرار دادند وقرار است در قالب این رزمایش از نیازمندان و محرومان و کسانی که شیوع بیماری کرونا، زندگی آنان را از نظر معیشتی و اقتصادی تحت تأثیر قرار داده است، حمایت شود.

 

وی با اشاره به فرمایش‌های مقام معظم رهبری مبنی بر کمک مؤمنانه به مردم آسیب دیده از کرونا افزود: آنچه رهبری با رزمایش همدلی و کمک مؤمنانه می‌خواهد این است که در کنار رزمایش مدافعان سلامت حرکت بزرگی نیز برای رفع مشکلات نیازمندان برداشته شود که باعث آرامش نسبی آنها شود.

فرمانده سپاه امام سجاد (ع) در ادامه خاطر نشان کرد: در این روزهای کرونایی هرکمکی که در پایگاه‌ها جمع آوری شود در همان محله در اختیار خانواده‌های کم درآمد و نیازمند قرار خواهد گرفت.

سالاری ادامه داد: در این طرح اطلاعات افراد نیازمند در حوزه استحفاظی پایگاه‌ها جمع آوری و سبدهای غذایی تهیه و توزیع خواهد شد و اولویت اقلام معیشتی در رزمایش کمک مؤمنانه با کسانی است که شغل‌های خود را در اثر این ویروس کرونا از دست داده‌اند.

فرمانده سپاه هرمزگان گفت: مرحله اول رزمایش کمک مؤمنانه آغاز شده و تا آخر ماه مبارک رمضان ادامه خواهد داشت و در این رزمایش باید آبروی اشخاص و خانواده‌ها حفظ و با احترام از آن‌ها تکریم شود

ارسال نظرات
آخرین اخبار