نماینده ولی فقیه در استان گیلان گفت: دلاورمردان ارتش پس از انقلاب در دفاع از مرزهای جغرافیایی کشور و امروزه در مبارزه با ویروس کرونا از هیچ تلاشی دریغ نکردند.
کد خبر: ۹۲۳۳۲۲۳
|
۲۹ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از رشت، آیت‌الله رسول فلاحتی صبح امروز در حاشیه مراسم رژه «مدافعان وطن یاوران سلامت» ارتش در رشت و در جمع خبرنگاران ضمن تبریک روز ارتش اظهار داشت: ارتش جمهوری اسلامی به فرموده امام(ره) کلمه طیبه بوده و به‌دلیل داشتن ویژگی‌های منحصر به فرد الگوی همه ارتش‌های جهان است.

 

نماینده ولی‌فقیه در گیلان ویژگی ارتش جمهوری اسلامی را مورد اشاره قرار داد و بیان کرد: دفاع از ارزش‌های توحیدی تحت‌نظر یک فقیه عادل و جامع از ویژگی‌های ارتش جمهوری اسلامی است و این دلاورمردان پس از انقلاب در دفاع از مرزهای جغرافیایی کشور و امروزه در مبارزه با ویروس کرونا از هیچ تلاشی دریغ نکردند.

 

استاندار گیلان نیز در حاشیه این مراسم و در جمع خبرنگاران با بیان اینکه ارتش از سرمایه‌های گران‌سنگ مردم و نظام است خاطرنشان کرد: ارتش از زمان پیوستن به انقلاب اسلامی مهم‌ترین نقش‌آفرینی در پیروزی انقلاب را داشته است‌.

 

ارسلان زارع با اشاره به اینکه ارتش در این سال‌ها همواره مدافعان فداکار مردم بوده است تصریح کرد: ارتشیان در کنار سایر نیروهای نظامی و مسئولان در جهت دفاع از آرمان‌ها ایثارگرانه تلاش کردند.

 

وی اظهار داشت: ارتش همانطور که همواره از تمامیت ارضی کشور دفاع کرده در حوادث طبیعی مانند سیل و زلزله و در چند ماه اخیر و از زمان شیوع ویروس کرونا در همه استان‌ها حضور فعال داشته است.

 

استاندار گیلان بیان کرد: نیروی زمینی و نیروی دریایی ارتش علاوه بر همکاری با کادر درمان در اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی و غربالگری کوشیدند و همراه با مسئولان برای پیروزی و غلبه بر این بیماری تلاش کردند.

 

انتهای پیام/

ارسال نظرات