خبرهای داغ:
رئیس سازمان بسیج فرهنگیان سپاه انصارالحسین(ع) همدان خبر داد

توزیع ۴ هزار بسته بهداشتی توسط فرهنگیان بسیجی در مناطق کم برخوردار همدان

رئیس سازمان بسیج فرهنگیان سپاه انصارالحسین(ع) همدان از توزیع ۴ هزار بسته بهداشتی توسط فرهنگیان بسیجی جهادگر در مناطق حاشیه شهر و کم برخوردار همدان خبر داد.
کد خبر: ۹۲۳۳۴۴۸
|
۳۰ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۰

توزیع ۴ هزار بسته بهداشتی توسط فرهنگیان بسیجی  در مناطق کم برخوردار همدانبه گزارش سرویس بسیج فرهنگیان خبرگزاری بسیج، سرهنگ محمد ملایی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان یا اشاره به اقدامات صورت گرفته توسط بسیج فرهنگیان استان همدان در راستای مقابله با شیوع کرونا اظهار داشت: در شرایط کنونی فرهنگیان بسیجی جهادگر در خط مقدم حفظ سلامت جامعه هستند.

وی با بیان اینکه بسیج فرهنگیان اقدامات و برنامه‌های مختلفی در راستای مقابله، پیشگیری و آموزش برای جلوگیری از شیوع کرونا انجام داده است، گفت: فرهنگیان بسیجی در قالب 13 گروه جهادی بکارگیری و سازماندهی شده‌اند.

رئیس سازمان بسیج فرهنگیان سپاه انصارالحسین(ع) همدان عنوان کرد: این سازمان با برگزاری کارگاه‌های آموزشی موفق به آموزش 250 نفر از فرهنگیان شده است تا در شرایط بحرانی مورد استفاده قرار گیرند.

وی به فعالیت‌های این سازمان در راستای ضدعفونی و گندزدایی معابر و اماکن پرتردد اشاره و عنوان کرد: علاوه بر این فرهنگیان جهادگر بسیجی اقدام به تهیه و توزیع 600 بروشور آموزشی- بهداشتی در فضای حقیقی جامعه و تغذیه محتوایی مدیران در 30 کانال پیام‌رسان کرده‌اند.

ملایی از راه‌اندازی و همکاری در فعال‌سازی سه کارگاه تولید ماسک توسط فرهنگیان جهادگر بسیجی خبر داد و اظهار کرد: در این کارگاه‌ها روزانه یک هزار تا 5 هزار ماسک تولید می‌شود.

وی با تشریح دیگر اقدامات صورت گرفته از توزیع ۴ هزار بسته بهداشتی شامل ماسک، دستکش و مواد ضدعفونی کننده در سطح شهر توسط فرهنگیان جهادگر بسیجی خبر داد و بیان کرد: علاوه بر این ۳ هزار ماسک و دستکش در حاشیه شهر و مناطق کم برخوردار توزیع شده که همچنان این توزیع‌ها ادامه دارد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار