فرمانده سپاه خوی گفت: با هدف تولید و تأمین اقلام بهداشتی، قرارگاه زیست‌محیطی در سالن ورزشی شهدای کامران این شهرستان افتتاح شد.
کد خبر: ۹۲۳۳۵۵۲
|
۳۱ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۷

 به گزارش خبرگزاری بسیج از خوی، فرمانده سپاه خوی سرهنگ پاسدار محمدباقر علایی در حاشیه افتتاح قرارگاه زیست محیطی سپاه این شهرستان، اظهار کرد: بسیج از اول انقلاب تا به امروز در تمامی بزنگاه‌های تاریخی و مواقع بحرانی نقش فعال و سازنده در تداوم مسیر کشور و انقلاب داشته است.

وی افزود: همیشه و در هر شرایطی بسیج آموخته مکتب امام (ره) پیشرو و خط مقدم در کمک رسانی، محرومیت زدایی و لبیک به منویات رهبری است.

این مسئول گفت: در پی شیوع ویروس کرونا و لزوم راه اندازی کارگاه‌های تولید اقلام و لوازم حفاظتی بهداشتی جهت مصرف روزانه مردم، در این زمینه گام برداشته شد.

وی ادامه داد: پیرو آن، سپاه شهرستان با کمک نیروی مردمی بسیج درراستای اجرای دفاع بیولوژیک و حفاظت از جان مردم گام برداشت و 5 کارگاه تولید ماسک با کمک‌های مردمی خیرین تاکنون راه اندازی شده است.

فرمانده سپاه خوی خاطرنشان کرد: 6 گروه جهادی بسیج جامعه زنان سپاه خوی به تعداد 100 نفر جهادگر روزانه 600 ماسک بهداشتی و لباس گان تولید و توزیع می‌کنند.

علایی اظهار داشت: گروه‌های جهادی برادران نیز در راستای مقابله با ویروس کرونا گندزدایی و ضدعفونی سطح شهر را تا شکست کامل کرونا ادامه خواهند داد.

انتهای پیام

ارسال نظرات