فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بن ضمن حضور در مراكز بهداشت شهرستان بن از زحمات كادر درمان این شهرستان قدردانی كرد.
کد خبر: ۹۲۳۳۷۹۰
|
۳۱ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۵

 

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بن گفت: كادر درمان در كشور عزیزمان ایران اسلامی واقعا از سلامتی و جان خود مایه گذاشته اند و اقدامات بسیار موثری را در مقابله با ویروس كرونا انجام می دهند كه واقعا بی نظیر است.

سرهنگ دوم پاسدار محسن كریمی، ایثارگری جهادگران سلامت در خط مقدم مبارزه با ویروس کرونا را قابل تحسین دانست و اظهار داشت: جهادگران سلامت در خط مقدم مبارزه با ویروس كرونا هستند كه امكان دارد خود آنها نیز به این بیماری دچار شوند؛ ولی با ایثار و از خود گذشتگی از هیچ تلاشی برای شكست این ویروس منحوس دریغ نمی كنند، كه البته از مردم عزیز شهرستان نیز انتظار می رود كه با رعایت دستورالعمل های بهداشتی این بزرگواران را در مبارزه با این بیماری یاری كنند.

این مقام مسئول خاطر نشان كرد: در روزهای ابتدای ورود این ویروس به استان و شهرستان سپاه ناحیه بن تعدادی ماسك 95N به ارزش 20 میلیون ریال به شبكه بهداشت شهرستان اهدا نمود تا در راستای كنترل این بیماری قدم هرچند كوچكی برداشته باشد.

لازم به ذكر است این مقام مسئول امروز نیز در مراكز بهداشت روستاهای بارده، شیخ شبان و حیدری حضور یافته و با اهدای تقدیرنامه و دستكش و ماسك از زحمات كادر درمان این مراكز قدردانی نمود.

گفتنی است؛ گروه های جهادی و تیم های بسیج ناحیه مقاومت شهرستان بن از روزهای نخستین شیوع ویروس کرونا به یاری کادر بهداشت و درمان و ستاد مقابله با کرونا شتافته اند و علاوه بر ضدعفونی و پاکسازی معابر و اماکن، با برپایی کارگاه های تولید ماسک کنترل مبادی ورودی و خروجی شهرستان، غربالگری سلامت و نظارت بر تعطیلی اصناف غیرضرور با دستگاه های مربوطه همکاری نزدیک و تلاش شبانه روزی داشتند.

ارسال نظرات