خبرهای داغ:

بهبود ۴۶۶ مبتلای به کرونا در شاهرود و میامی/عملیات بیماریابی گسترده و جامع

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود گفت: طی سه روز گذشته با شناسایی ۲۲ مورد جدید مجموع موارد مثبت قطعی به ۵۳۵ نفر رسیده که از این تعداد ۴۶۶ نفر معادل ۸۷ % بهبود یافته اند.
کد خبر: ۹۲۳۴۳۹۰
|
۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۸
بهبود ۴۶۶ مبتلای به کرونا در شاهرود و میامی/عملیات بیماریابی گسترده و جامعبه گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، دکتر رضا چمن با اشاره به آخرین آمار مبتلایان به کرونا تا ۲ اردیبهشت ماه اظهار کرد: طی سه روز گذشته با شناسایی ۲۲ مورد جدید مجموع موارد مثبت قطعی به ۵۳۵ نفر رسیده که از این تعداد ۴۶۶ نفر معادل ۸۷ % بهبود یافته اند.
وی افزود: در این مرحله عملیات بیماریابی بطور گسترده و جامع در جمعیت تحت پوشش این دانشگاه در حال اجراست و مهمترین رسالت همکاران ما کشف موارد مبتلا و اتخاذ تدابیر مناسب در جهت قطع زنجیره انتقال است. در همین راستا از کلیه موارد دارای علائم بالینی مراجعه کننده به مراکز بهداشتی درمانی و همچنین از موارد تماس نزدیک با مبتلایان نمونه آزمایشگاهی تهیه می‌شود.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود گفت: در این شرایط مراقبت‌های لازم از کلیه موارد شناسایی شده اعم از سرپایی و بستری به عمل می‌آید و خصوصاً کنترل تماس‌ها با جدیت صورت می‌گیرد و در صورت نیاز از نقاهتگاه برای جداسازی مطلوب استفاده می‌گردد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها