جانشین سپاه حضرت قمر بنی هاشم(ع):

سپاه و بسیج تمام قد در وقف مردم هستند

سرهنگ پاسدار «مهران مرادی» گفت: در حوادث و بحران‌های مختلف سپاه و بسیج تمام قد خودشان را وقف مردم کرده‌اند و امروز با وجود ویروس منحوس کرونا در کنار کادر سلامت در جهت مبارزه با آن ایستاده‌اند.
کد خبر: ۹۲۳۴۵۹۰
|
۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۷:۵۷

 

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ سرهنگ پاسدار «مهران مرادی» جانشین سپاه حضرت قمر بنی هاشم(علیه السلام ) در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در شهرکرد با گرامیداشت سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار داشت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی دارای شاخص‌های خاصی است که این شاخصه‌ها این نهاد را تبدیل به یک موئلفه قدرت برای جمهوری اسلامی کرده است.

جانشین سپاه حضرت قمر بنی هاشم(ع) عدالت محوری، اخلاق مداری، خداباوری، معنویت گرایی و تکلیف مداری را از شاخص های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برشمرد و ا‌دامه داد: مکتبی بودن و ولایت مداری سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از مهمترین این شاخصه‌هاست.

مرادی با اشاره به این که یکی از شاخص‌های سپاه وجود روحیه جهادی در این نهاد است اضافه کرد: در حوادث و بحران‌های مختلف سپاه و بسیج تمام قد خودشان را وقف مردم کرده‌اند و امروز با وجود ویروس منحوس کرونا در کنار کادر سلامت در جهت مبارزه با ویروس ایستاده‌اند.

این مسئول اضافه کرد: وجود نهاد مقدس بسیج در کنار سپاه و وجود پایگاه مردمی، ظرفیتی است که مردمی بودن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را شاخص می‌کند.

مرادی ابراز داشت: سپاه در برقراری امنیت داخلی، مبارزه با گروهک‌های ضد انقلاب و خنثی سازی کودتاهای مختلف در اوایل انقلاب و امروز در مبارزه با گروهک های جنوب شرق و شمال غرب نقش بسزایی داشته است.

‌وی با اشاره به اینکه یکی دیگر از کارکرد های سپاه مقابله با تهدیدات خارجی است گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در هشت سال دفاع مقدس صد درصد ظرفیت خود را وقف کیان اسلامی کرد و در این آزمون الهی برگ زرینی را از خود به جای گذاشت.

مرادی خاطرنشان کرد: سپاه در مقابله با گروهک‌های تروریست خارجی مثل داعش نیز مرز‌های مبارزه را کیلومترها از ایران فراتر برد.

جانشین سپاه حضرت قمربنی هاشم(ع) افزود: فعالیت‌های مختلف فرهنگی سپاه هم توانسته است در مقابله با جنگ نرم و تهدیدات نرم دشمن نقش مهمی را داشته باشد.

مرادی متذکر شد: یکی از افتخارات نیروهای مسلح جمهوری اسلامی، انجام وظیفه در نظام اسلامی و تحت فرماندهی و زعامت رهبری الهی و ولایتمداری و ولایت‌پذیری است.

منبع: خبرگزاری دفاع مقدس

ارسال نظرات