با توجه به استمرار تعطیلی دانشگاه‌ها و درخواست مخاطبین؛
مهلت شرکت در مسابقه کتابخوانی کالکِ تشکیلات با توجه به استمرار تعطیلی دانشگاه‌ها و درخواست مخاطبین تا پایان ماه رمضان تمدید شد.
کد خبر: ۹۲۳۵۷۲۴
|
۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۵

به گزارش خبرگزاری بسیج، پویش و مسابقه‌ بزرگ کتابخوانی «کالک تشکیلات» به دلیلِ استمرار تعطیلی دانشگاه‌ها و درخواست مخاطبین تا پایان ماه رمضان تمدید شد.
دانشجویان و تمام دوست‌دارانِ کتاب و کتابخوانی، برای شرکت در بخش اصلی پویش و مسابقه‌ کتابخوانی «کالک تشکیلات» با عضویت در سایت سامانه‌ کالک و درخواستِ ارتقا، می‌توانند یک تا چند کتاب از مجموعهِ کتاب‌های کالکِ تشکیلات را خریده تا با مطالعه‌ آن در آزمون آنلاین شرکت کنند.
ثبت‌نام و عضویت در سامانه کالک به نشانی /=kalk.ir/account/signup/?next و ورود و درخواست ارتقای حساب نیز از طریق /kalk.ir/account/login قابل انجام است.
شرکت کنندگانِ بخش جنبیِ پویش و مسابقه‌ کتابخوانی نیز باید صفحه کالک را در اینستاگرام به نشانی instagram.com/kalk_ir دنبال کرده و با محتوایی (عکس، متن، صوت، کلیپ و غیره) از کتاب‌های «کالک تشکیلات» و هشتگ‌های #کالک_تشکیلات و #عید_با_کتاب یک یا چند پست منتشر نمایند و صفحه کالک را در پست منتشرشده معرفی (تگ) کنند.
علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر جهتِ خرید کتاب‌ها و همچنین اطلاع از تخفیف‌های پلکانی آن، می‌توانند در شبکه‌های‌مجازی به آدرس @kalk_admin پیام ارسال کنند.
کتاب‌های مجموعه کالک تشکیلات
مجموعه سه‌جلدی «کالک تشکیلات» را می‌توان اولین مجموعه منسجم و شناسنامه‌دار آموزش کار تشکیلاتی برای تشکل‌های دانشجویی دانست؛ در این مجموعه سعی بر آن بوده که محتوا به گونه‌ای آماده و دسته‌بندی شود تا اعضای تمام تشکل‌های دانشجویی بتوانند از آن بهره ببرند و از این مجموعه در شکل‌گیری، انسجام و فعالیت تشکل خود در دانشگاه‌های مختلف کشور استفاده نمایند.
تربیت نیروی تراز انقلاب اسلامی، دال مرکزی هر سه کتاب این مجموعه است و به عبارت دیگر این کتاب‌ها هر سه به مساله اصلی هر تشکل دانشجویی و حتی غیر دانشجویی یعنی سرمایه انسانی پرداخته‌اند.
بنابراین کالک تشکیلات، نقشه راه فعالیت تشکل‌های دانشجویی در موضوع تشکیلات است؛ این مجموعه سه‌جلدی دانشجویان تشکلی را در سه حوزه "جذب و مخاطب‌شناسی، رشد و کادرسازی و مدیریت و برنامه‌ریزیِ تشکل" آموزش می‌دهد و آن‌ها را برای فعالیت در این زمینه در دانشگاه توانمند می‌کند.
این مجموعه سه‌جلدی را رضا باقری کاکلکی، رضا جلالی و رضا حیدری سورشجانی با حمایت و همراهی سامانه کالک (سامانه جامع مدیریت تشکل‌های دانشجویی) تالیف کرده‌اند.
«کالک تشکیلات» را انتشارات سازمان بسیج دانشجویی (آرمان دانشجو) به زیور طبع آراسته و به بازار نشر فرستاده است

 
ارسال نظرات