خبرهای داغ:
جانشین فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی:

کمک مومنانه زنجیره ارزش‌های اسلامی را در ایران مستحکم کرد

جانشین فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: برپایی رزمایش کمک مومنانه در طی روزهای اخیر باعث شد که زنجیره ارزش‌های اسلامی در ایران مستحکم شود.
کد خبر: ۹۲۳۹۰۹۷
|
۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۰:۰۰

 سردار الله‌وردی داداش‌زاده امروز در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در ارومیه، اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب در بیانات مربوط به عید نیمه شعبان موضوع رزمایش کمک مومنانه را مطرح کردند که خوشبختانه مردم انقلابی و ولایتمدار کشورمان بلافاصله این موضوع را مورد توجه قرار دادند.

این مسئول گفت: ملت بزرگ ایران اسلامی پیش از این نیز به انفاق و دستگیری از نیازمندان قائل بودند ولی تاکید رهبری و به دنبال آن برپایی رزمایش کمک مومنانه در طی روزهای اخیر باعث شد که زنجیره ارزش‌های اسلامی در ایران مستحکم شود.

وی به گوشه‌ای از بیانات رهبری مبنی بر «خوب است که در ماه مبارک رمضان یک رزمایش گسترده برای مواسات، همدلی و کمک مؤمنانه به نیازمندان و فقرا در جامعه شکل بگیرد» را مورد اشاره قرار داد و اضافه کرد: به محض اینکه مطالب فوق توسط رهبری مطرح شد مردم جدی‌تر از قبل به میدان آمدند.

این مسئول خاطرنشان کرد: پیش از این هم اقدامات خودجوش مردم برای مقابله با کرونا و کمک به نیازمندان را شاهد بودیم ولی رهنمودهای ولی امر مسلمین باعث شد که طیف بیشتری از همه صنوف و اقشار وارد عرصه کمک‌رسانی شوند.

جانشین فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی اظهار کرد: شاهد هستیم که ویروس کرونا به نوعی زندگی همه مردم ایران اسلامی را تحت تاثیر قرار داده است به همین دلیل سپاه با همه ظرفیت‌های موجود، با مشارکت خیران و استانداری برای کم کردن آلام و مشکلات مردم وارد میدان شده است.

داداش‌زاده، توزیع 50 هزار بسته معیشتی در مرحله دوم رزمایش کمک مومنانه را مورد اشاره قرار داد و گفت: این رزمایش روز شنبه 20 اردیبهشت ماه از ساعت 16 تا 19 در حسینیه عاشقان ثارالله ارومیه اجرا خواهد شد.

وی با بیان اینکه مرحله دوم این رزمایش در ١٥ رمضان مصادف با 20 اردیبهشت به مناسبت میلاد با سعادت کریم اهل بیت امام حسن مجتبی(ع) همزمان با سراسر کشور در آذربایجان غربی برگزار خواهد شد، ادامه داد: با هدف لبیک به منویات مقام معظم رهبری در نیمه شعبان این رزمایش اجرا می‌شود.

این مسئول افزود: این برنامه در ادامه رزمایش کمک‌های مومنانه که از اول رمضان با توزیع ۴۰ هزار بسته کمک مومنانه که ارزش ریالی هر بسته بیش از سه میلیون ریال می‌باشد شروع شده و تا پایان رمضان ادامه خواهد داشت و در مجموع بیش از ۲۰۰ هزار بسته معیشتی توزیع خواهد شد که این امور توسط پایگاه‌های مقاومت بسیج سراسر استان انجام می‌پذیرد.

این مسوول خاطرنشان کرد: در همان روز با حضور مسئولان استانی، یک هزار سری جهیزیه به نوعروسان آذربایجان غربی طی مراسم ویژه‌ای در محل مجموعه شهید کاظمی اهدا خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه آئین فوق  از شبکه سه و شبکه استانی پخش خواهد شد، گفت: از ساعت ۱۵ تا ۱۹ این رزمایش اجرا می‌شود.

انتهای پیام

ارسال نظرات