خبرهای داغ:

رقابت برترین‌های ایران در ارومیه برگزار می‌شود

مسئول اجرایی رقابت برترین‌های ایران «ارومیه صدا» گفت: رقابت برترین‌های ایران با عنوان «ارومیه صدا» با هدف ایجاد نمایش هنر، توانمندی‌ها و استعدادهای هموطنان در سراسر کشور به میزبانی شهر ارومیه برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۹۲۳۹۱۹۱
|
۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۹

 به گزارش خبرگزاری بسیج از ارومیه، محسن قلی‌پور در جمع خبرنگاران در ارومیه، اظهار کرد: رقابت برترین‌های ایران با حضور هنرمندان، مستعدین، افراد صاحب فکر و ایده در ارومیه برگزار خواهد شد، به طوری که فارغ از سن، میزان تحصیلات و تخصص همه می‌توانند در این رویداد شرکت کنند و توانمندی خود را در معرض نمایش بگذارند.

وی این برنامه را صدایی برخاسته از استعداد، توانمندی و هنر از بین هم‌وطنان عنوان کرد و ادامه داد: شاید عنوان این رویداد چنین تصوری را به ذهن متبادر کند که مختص موسیقی، فن بیان و رشته‌هایی از این دست می‌باشد حال آنکه هیچ گونه محدودیتی برای شرکت در آن وجود ندارد.

قلی‌پور با اظهار اینکه زمان برگزاری آن برای بعد از شکست کرونا موکول شده است، برای تسریع در رفع مشکلات ناشی از شیوع این بیماری در سراسر کشورمان ابراز امیدواری کرد و گفت: چنانچه شرایط عادی در کشور برقرار شود به طور قطع در ارتباط با جزئیات این برنامه تصمیم گیری شده و انعکاس خواهد یافت.

مسئول اجرایی رقابت برترین‌های ایران به  یکی از حوزه‌های فعالیت عمده استان به عبارت دیگر کشاورزی اشاره کرد و بیان داشت: چه‌بسا افراد مبتکر، خلاق و توانمند زیادی که می‌توانند از این فرصت به دست آمده حداکثر استفاده را کرده و نسبت به معرفی محصول یا دستاورد خود اقدام کنند.

وی با بیان اینکه در تلاش هستیم که به واسطه جمع‌آوری آراء و نظرات اقشار مختلف مردم نسبت به برگزاری رقابتی با کمترین نقش و مشکل اقدام کنیم، اظهار کرد: بنابراین از پیشنهادات، توصیه‌ها و ایده‌های آحاد جامعه استقبال می‌کنیم تا خروجی این تصمیمات به یک کار فوق‌العاده منتهی شود.

وی ادامه‌داد: این برنامه با هدف نمایش توانمندی‌ها در تمام زمینه‌ها همچون ورزشی، موسیقی، حرکات نمایشی، کارآفرینی، کشاورزی و فرهنگی برنامه‌ریزی شده و تاکنون بالغ بر ۲۰۰ اثر از سراسر کشور و برخی کشورهای همسایه چون ترکیه و جمهوری آذربایجان ارسال شده است.

وی خاطرنشان کرد: علی‌رغم آغاز نشدن رسمی این رویداد بیش از ۲۰۰۰ هنرمند خواستار ثبت‌نام شده‌اند که با پایان اپیدمی کرونا، زمان برگزاری رویداد اعلام شده و از ثبت‌نام کنندگان و هنرمندان برای نمایش توانمندی خود دعوت خواهد شد.

قلی‌پور با اشاره به حمایت دستگاه‌های دولتی همچون اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی از این رویداد، گفت: ارومیه‌صدا، صدایی برخاسته از توانایی، هنر و استعدادهای هر ایرانی است و می‌خواهد کاری متفاوت به نمایش بگذارد و با توجه به ظرفیت گردشگری شهر ارومیه این اتفاق می‌تواند به منطقه رونق بخشد.

مسئول اجرایی جشنواره ارومیه صدا اضافه کرد: برای ثبت‌نام شرکت‌کنندگان، هزینه‌ای دریافت نمی‌شود و فرد شرکت کننده توسط داوران استانی و کشوری و در ادوار بعدی توسط داوران بین‌المللی مورد ارزیابی قرار می‌گیرد.

قلی‌پور افزود: هدف‌گذاری این رقابت، برگزاری آن به صورت سالیان متمادی است و در این خصوص برنامه‌ریزی‌های لازم صورت گرفته‌ است.

انتهای پیام

ارسال نظرات