توزیع ۶۵۰ بسته معیشتی در مرحله دوم رزمایش کمک مومنانه در شهرستان ماهنشان

فرمانده سپاه ناحیه ماهنشان از توزیع ۶۵۰ بسته معیشتی در مرحله دوم رزمایش کمک مومنانه در سطح این شهرستان در بین خانوارهای نیازمند خبر داد و گفت: ارزش هر یک از بسته‌ها بین ۳۰۰ تا ۴۰۰ هزار تومان است.
کد خبر: ۹۲۳۹۴۰۵
|
۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۱
سرهنگ مصطفی ملکی در گفت و گو با خبرنگار بسیج زنجان اظهار داشت: هر سبد کالای آماده شده به یاد شهدای شهرستان و سردار دل‌ها، شهید حاج قاسم سلیمانی به منازل مردم فرستاده می‌شود.

وی در خصوص نحوه توزیع بسته‌های معیشتی، خاطرنشان کرد: به منظور استفاده از تمام ظرفیت‌ها برای کمک مومنانه، جلساتی در پایگاه‌های بسیج با حضور خیران و معتمدان محل جهت شناسایی افراد نیازمند و تحت پوشش قراردادن آن‌ها برگزار شد.

ملکی افزود: به توفیق الهی و با عنایت کریم اهل بیت امام حسن مجتبی(ع) این بسته‌ها به تدریج به دست ۲ هزار خانواده در سطح شهرستان خواهد رسید.

فرمانده سپاه ناحیه ماهنشان با بیان این که رزمایش کمک مومنانه، لبیک به فرمان رهبر معظم انقلاب اسلامی است، گفت: این رزمایش، نمادی از همدلی، ایثار و روحیه مخلصانه و بسیجی مردم شهرستان ماهنشان است.

وی اظهار داشت: هر یک از مردم متدین و انقلابی شهرستان به نوعی در این رزمایش به میدان آمده‌اند.

ملکی ابراز کرد: تمام اقدامات و تلاش‌های متولیان این رزمایش در شهرستان اعم از امام جمعه و فرماندار و سایر عزیزان مسئول و غیرمسئول مانند بسیجیان و رزمندگان برای امید و آرامش خانواده‌ها است.

به گزارش بسیج، پیش از این نیز سه هزار و ۵۰۰ بسته کمک‌معیشتی و بهداشتی توسط سپاه ناحیه ماهنشان به اقشار آسیب‌دیده این شهرستان اهدا شده بود.
ارسال نظرات
آخرین اخبار