مسئول دفتر بسیج فرهنگیان سپاه شهرستان ایرانشهر:

تفکر بسیج صیانت از انقلاب است

مسئول دفتر بسیج فرهنگیان سپاه شهرستان ایرانشهر گفت: تفکر بسیج صیانت از انقلاب و دفاع از ارزشهای اسلامی و دفاع از اعتقادات دینی قشر جوان و نوجوان کشور بر عهده فرهنگیان می باشد.
کد خبر: ۹۲۳۹۶۱۲
|
۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۹
زلیخا پرمر، مسئول دفتر بسیج فرهنگیان سپاه شهرستان ایرانشهر در گفتگو با خبرنگار بسیج در ایرانشهر گفت:  رسالت بسیج فرهنگیان گفتمان انقلاب اسلامی و پاسداری از ارزشهای انقلاب و اسلام است.
 
وی افزود: تفکر و اندیشه بسیج در مجموعه بسیج فرهنگیان خوب درخشیده است تفکر بسیج صیانت از انقلاب و دفاع از ارزشهای اسلامی و دفاع از اعتقادات دینی در شرایط فعلی در سطح قشر جوان نوجوان کشور بر عهده فرهنگیان می باشد.
 
پرمر در ادامه تصریح کرد: بسیج فرهنگیان بسیار کارآمد است چرا که با نسل آینده کشور در ارتباط است، قشر جوان و نوجوان کشور بیشترین وقت، مفید ترین زمان از روز را در اختیار معلمان  هستند و این تفکر زلال و اندیشه پاک بسیج باید روز به روز پویاتر در بین فرهنگیان بروز و ظهور کند.
 
مسئول دفتر بسیج فرهنگیان سپاه شهرستان ایرانشهر ادامه داد: همانطور گه امام راحل  فرمودند بسیج مدرسه عشق است لذا در این راستا بسیج فرهنگیان سطح بصیرتی اعتمادی و معنوی فرهنگیان را در دستور کار دارد که انشالله بتوانیم فرهنگیان بصیر در راستای گام دوم انقلاب که خواسته امام خامنه‌ای است برای تربیت نسل آینده ایران اسلامی تربیت نمائیم.
 
این مسئول در پایان اظهار داشت: در هفته معلم دفتر بسیج فرهنگیان ایرانشهربرنامه های متنوعی از جمله  غبارروبی و عطر افشانی مزار شهدا، دیدار و سرکش از خانواده معظم شهدای فرهنگی، تجلیل از معلمان بسیجی نمونه، دیدار با ائمه جمعه تشیع و تسن شهرستان، صدور بیانیه رااجرا کرده است.
ارسال نظرات
آخرین اخبار