فرمانده سپاه امام علی ابن ابیطالب (ع)

رزمایش کمک مومنانه نهضتی بی سابقه با جلوه‌ای ماندگار است

سردار شاهچراغی با اشاره به آغاز دومین مرحله از رزمایش مواسات و کمک مومنانه در ماه مبارک رمضان گفت: این رزمایش نهضتی بی سابقه با جلوه‌ای ماندگار است.
کد خبر: ۹۲۳۹۶۴۱
|
۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۳:۰۳
رزمایش کمک مومنانه نهضتی بی سابقه با جلوه‌ای ماندگار است
 
سردار شاهچراغی فرمانده سپاه امام علی بن ابی طالب (ع) قم در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج ازقم، ضمن عرض تبریک به مناسبت ولادت امام حسن مجتبی (ع) با توجه به دومین مرحله رزمایش کمک مومنانه در استان قم که با محوریت ناحیه بسیج امام رضا (ع) در مسجد مقدس جمکران در حال برگزاریست گفت: این موج مواسات و همدلی که در کشور راه افتاده نهضتی بی سابقه با جلوه‌ای ماندگار است.

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر کمک مومنانه و مواسات بیان داشت:در این مرحله نیز به همت پایگاه‌های بسیج، هیئت‌های مذهبی و کمک‌های نقدی و غیر نقدی خیرین بسته‌های ارزاق جمع آوری شده و با حمایت‌های سپاه استان قم و همچنین استفاده از ظرفیت بسیجیان اماده توزیع بین نیازمندان و خانواده‌های آسیب دیده بر اثر کرونا خواهد شد.

سردار شاهچراغی ابراز داشت:در دومین مرحله از رزمایش کمک مومنانه ویژه ماه مبارک رمضان تعداد ۱۲۰۰۰ بسته معیشتی به ارزش هر بسته میانگین ۲۵۰ هزار تومان تهیه شده است.


وی همچنین افزود: طبق بررسی‌های صورت گرفته در مجموع این رزمایش با احتساب ظرفیت‌های محلی و شخصی و دیگر نهاد‌های شناسایی شده ظرف ۲ روز آینده در استان قم تعداد ۲۵ هزار بسته معیشتی توسط مردم و خیرین میان نیازمندان توزیع میگردد.

سردار شاهچراغی ادامه داد: در برآورد‌های صورت گرفته از روز نخست ماه مبارک رمضان تا پایان ماه مبارک ۱۰۰ هزار سبد کالا در استان قم بین نیازمندان توزیع خواهد شد که تا کنون نیمی از آن محقق گردیده و امید است تا پایان ماه این آمار توزیع گردد.

وی همچنین خاطر نشان کرد:در اولین مرحله از رزمایش مواسات و کمک مومنانه که با محوریت ناحیه بسیج امام رضا (ع) و در مصلی قدس برگزار شد، تعداد ۲۵۰۰۰ بسته معیشتی به ارزش ۳۰۰ هزار تومان میان نیازمندان و خانواده‌های کم برخوردار استان به ویژه حوزه سرزمینی ناحیه امام حسین (ع) توزیع شد.

فرمانده سپاه امام علی ابن ابیطالب (ع) با اشاره به روند توزیع این اقلام گفت:بسته‌های معیشتی با حفظ کرامت و رعایت اصول بهداشتی در میان نیازمندان توزیع خواهد شد.

انتهای پیام/ب-بیات
ارسال نظرات
آخرین اخبار