فرمانده سپاه کلاردشت در گفتگو با بسیج:

کمک مومنانه یک میلیارد و ۸۵۰ میلیون ریالی کلاردشتی ها به نیازمندان

فرمانده سپاه کلاردشت در گفتگو با بسیج از کمک مومنانه یک میلیارد و ۸۵۰ میلیون ریالی کلاردشتی ها به نیازمندان در مرحله دوم رزمایش کمک مومنانه خبر داد.
کد خبر: ۹۲۳۹۸۶۵
|
۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۰
سرهنگ حسن مهدوی صبح امروز در گفتگو با خبرنگار بسیج در کلاردشت ضمن میلاد کریم اهل بیت امام حسن مجتبی (ع)  با اشاره به برگزاری دومین مرحله از رزمایش مومنانه در سطح شهرستان گفت: در راستای لبیک به فرمان رهبری معظم انقلاب گروه‌های خدمت رسان بسیجی و مدافعان سلامت شهرستان با همکاری خیرین شهرستان، برای اجرای  رزمایش کمک مومنانه  بسیج شدند.

فرمانده سپاه کلاردشت از توزیع بیش از ۶۰۰ بسته معیشتی و ۲۵۰۰ بسته بهداشتی بین خانواده‌های نیازمند و آسیب دیده از کرونا خبر داد و افزود:ارزش بسته به مبلغ  یک میلیارد و ۸۵۰ میلیون ریال است.

مهدوی در ادامه با اعلام اینکه در دو مرحله از رزمایش کمک مومنانه از ابتدای ماه مبارک رمضان تا به امروز ۱۳۳۴ بسته معیشتی  به مبلغ ۴ میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال در بین جامعه هدف توزیع شد، اضافه کرد:به همت خیرین بسیجی و نهاد‌های امداد رسان شهرستان، از ابتدای مقابله با ویروس کرونا در اسفند ماه تا کنون در سطح شهرستان، بیش از ۲۸۳۴ بسته غذایی به ارزش ریالی ۸ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال نیز تهیه و توزیع شده بود.

فرمانده سپاه کلاردشت به قربانی کردن ۷ راس گوسفند و توزیع گوشت آن بین نیازمندان هم اشاره کرد و گفت: جهت دفع بلا و به نیت سلامتی مردم شهرستان این کار صورت گرفت.

مهدوی در پایان، با بیان اینکه، سپاه کلاردشت تا شکست پایانی کرونا در کنار مردم عزیز خواهد بود، خواستار شد: از همه خیرین و مردم فهیم و غیور شهرستان تقاضامندیم در مراحل دیگر رزمایش کمک مومنانه به نیازمندان شهرستان، یاریگر برادران خود در سپاه شهرستان کلاردشت باشند.

انتهای پیام/
ارسال نظرات
آخرین اخبار