خبرهای داغ:
وظیفه سال جاری قرارگاه فرهنگی اجتماعی دیدبان

توانمند سازی تخصصی شبکه‌های مدیریتی و اجرایی

دبیرقرارگاه اجتماعی دیدبان بیان کرد: مهمترین رسالت سال جاری این قرارگاه، توانمند سازی شبکه مدیریتی و اجرایی قرارگاه از نگاه آموزش‌های تخصصی و ورود عملی به ناهنجاری‌های شهر مقدس قم است.
کد خبر: ۹۲۴۰۶۹۶
|
۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم،مهدی علی بابایی معاون اجتماعی ناحیه مقاومت بسیج امام حسین علیه السلام  در نشست قرارگاه فرهنگی اجتماعی دیدبان که با حضور اعضای این قرارگاه برگزار شد، به تشریح اهم فعالیت‌های این قرارگاه در سال جدید پرداخت.
 
وی بیان کرد:پیرو بیانات رهبر معظم انقلاب این قرارگاه به دنبال ایجاد محله‌های مهرورزی و برداشتن گامی چند جهت نیل به هدف تحقق تمدن جامع اسلامی است.
 
علی بابایی گفت:در سال گذشته این قرارگاه توانست در زمینه فرهنگی و اجتماعی اقدامات موثری را در سطح استان انجام دهد که این مهم خود باعث بالارفتن سطح توقعات از این قرارگاه می‌باشد.

دبیر قرارگاه اجتماعی دیدبان افزود:این قرارگاه در زمینه اعتیاد (قرارگاه اعتماد)، سبک زندگی اسلامی (قرارگاه خانه سبز) و امربه معروف و نهی از منکر (قرارگاه ثارالله) اقداماتی از قبیل: تشکیل شبکه‌های محلی و تربیت مبلغین فعالیت داشته است.

وی بیان کرد:بازخورد برنامه‌های سال گذشته مورد بررسی قرار گرفته است و مقرر گردیده که با کار تشکیلاتی و برنامه ریزی دقیق سال آینده سال رشد و تثبیت اقدامات گذشته با همت بسیجیان این قرارگاه گردد.

فرمانده حوزه تخصصی بسیج شهدای محراب گفت:از مهمترین محور‌های برنامه سال ۹۹ توانمند سازی شبکه مدیریتی و اجرایی قرارگاه از نظر آموزش‌های تخصصی، استفاده از پتانسیل کلیه دستگاه‌های مرتبط و ورود عملی-اجرایی جهت رفع ناهنجاری‌های اجتماعی شهر قم خواهد بود.
 
انتهای پیام/م-زارعی
ارسال نظرات
آخرین اخبار