مدیر سازمان بسیج رسانه سیستان و بلوچستان:

۲۷۰ خبرنگار سیستانی و بلوچستانی به «پویش خبرنگاران همدل» پیوستند

مدیر سازمان بسیج رسانه سیستان و بلوچستان گفت: پویش «خبرنگاران همدل» با استقبال گسترده‌ای مواجه شده و بیش از یک هزار خبرنگار در سراسر کشور و بیش از ۲۷۰ خبرنگار در استان سیستان و بلوچستان به آن پیوسته‌اند.
کد خبر: ۹۲۴۱۶۸۷
|
۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از زاهدان، یوسف علی بیگی گفت: جامعه خبری کشور همواره در خط مقدم اطلاع‌رسانی قرار گرفته‌اند و در زمان جنگ، حوادث غیرمترقبه و دیگر حوادث با ایثار و خودگذشتگی چراغ آگاهی را برای جامعه روشن نگه می‌دارند.

مدیر سازمان بسیج رسانه سیستان و بلوچستان با اشاره به نقش پررنگ خبرنگاران در تمامی وقایع کشور و با بیان این مطلب گفت: خبرنگاران سرمنشأ اطلاع‌رسانی هستند، اما زحمات این قشر معمولاً از دید مغفول مانده است.

وی تصریح کرد: جامعه رسانه‌ای کشور از زمان شیوع کرونا نیز بار دیگر در خط مقدم قرار گرفت و علاوه بر اطلاع‌رسانی در باره این بیماری با شایعه‌سازی رسانه‌های معاند نیز به مقابله پرداخت.

مسئول سازمان بسیج رسانه با بیان اینکه خبرنگاران آگاه کشور همواره رسالت خود را به درستی انجام داده‌اند، خاطرنشان کرد: تأثیر عملکرد صحیح رسانه‌ها در کاهش بار سیستم درمانی کشور مشهود بود به طوری که توانستند علاوه بر حساس کردن مردم نسبت به نکات بهداشتی و ضرورت رعایت این موارد از بحران‌آفرینی در جامعه پیشگیری کنند.

وی با بیان اینکه بعد از فرمایشات اخیر مقام معظم رهبری، رزمایش «کمک مؤمنانه» به عنوان جلوه‌ای از همدلی و نوع‌دوستی شکل گرفت، گفت: امروز نیز شاهد آن هستیم که جامعه خبری کشور به عنوان خط شکن عمل کرده و با راه‌اندازی پویش "خبرنگاران همدل" بار دیگر به یاری هم‌وطنان خود رفته است.

مدیر سازمان بسیج رسانه سیستان و بلوچستان افزود: این قشر فرهیخته با کمک‌های مالی خود به افراد آسیب‌دیده و کم‌توان که به خاطر شرایط پیش آمده بعد از شیوع بیماری کرونا دچار مشکل شده‌اند، بار دیگر ثابت کرد که در خط مقدم همیاری و کمک به هم‌وطنان قرار دارد.

علی بیگی با بیان اینکه پویش «خبرنگاران همدل» با استقبال گسترده‌ای مواجه شده است و بیش از یک هزار خبرنگار در سراسر کشور و بیش از ۲۷۰ نفر در استان سیستان و بلوچستان به آن پیوسته‌اند، گفت: خبرنگاران استان میتوانند در صورت پیوستن به این پویش کمک‌های خود را به شماره حساب 381003511531311001 و یا شماره کارت 6273817010039356  بفرستند.
ارسال نظرات