مرکز نشر ارزش‌های ماندگار مدافعین سلامت بسیج اساتید خبر داد:
دکتر رحیمی پور مسئول سازمان بسیج اساتید استان البرز گفت: ویروس کووید ۱۹ تاثیرات زیادی بر جنبه‌های مختلف زندگی جوامع بشری گذاشته است. به نظر می رسد در چنین شرایطی پرداختن به جنبه‌های مختلف اجتماعی، سیاسی، اقتصادی، امنیتی و حتی اعتقادی از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است.
کد خبر: ۹۲۴۲۰۳۰
|
۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۱

به گزارش سرویس اساتید خبرگزاری بسیج، دکتر رحیمی‌پور مسئول سازمان بسیج اساتید استان البرز در جلسه با مسئولین کانون‌ها که در فضای مجازی تشکیل شد، گفت: ویروس کووید ۱۹ تاثیرات زیادی بر جنبه‌های مختلف زندگی جوامع بشری گذاشته است و تقریبا همه اقشار و همه رشته‌های علمی را مشغول خود کرده است. به نظر می رسد در چنین شرایطی پرداختن به جنبه‌های مختلف اجتماعی، سیاسی، اقتصادی، امنیتی و حتی اعتقادی از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است.

وی  پیشنهاد کرد: اساتید دانشگاه به خصوص اساتید بسیجی در این برهه به جنبه‌های مختلف این واقعه‌ی به ظاهر نا‌میمون بپردازند و به طور مشخص برگزاری چندین نشست تخصصی درحوزه‌های متاثر شده و یا برگزاری یک همایش سراسری و یا حداقل استانی در این زمینه لازم است.

رحیمی‌پور ادامه داد: باید نقطه‌نظرات اساتید در خصوص برگزاری چنین نشست یا همایش‌هایی جمع‌آوری شده و در مراحل بعدی به چگونگی اجرا و سپس سرفصل های مورد نظر آن پرداخته شود.

انتهای پیام/ 

منبع : روابط عمومی بسیج اساتید استان البرز

ارسال نظرات