سردار اباذر سالاری فرمانده سپاه امام سجاد (ع) استان هرمزگان با صدور حکمی محمد امین ذاکری را به عنوان مسئول جدید سازمان بسیج رسانه استان هرمزگان منصوب و از زحمات و تلاشهای مرتضی پیروی منش مسئول سابق این سازمان تقدیر نمود .
کد خبر: ۹۲۴۲۴۰۲
|
۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۸

محمد امین ذاکری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در بندرعباس گفت : اصحاب رسانه از مهمترین اقشار جامعه هستند که نقش هدایتگری ، فرهنگ سازی و بصیرت افزایی را بر عهده دارند و از طرفی با ارائه تحلیل و راهکار مبتنی بر علم و آگاهی می توانند در رفع مشکلات یاری گر مسئولان و نهاد های دولتی باشند.
وی با تحلیل ابعاد جنگ نرم دشمنان برای تغییر باورهای دینی و هویت ملت ایران خاطر نشان کرد :استقلال ، آزادی ، استکبار ستیزی و خودباوری از دستاوردهای بزرگ انقلاب اسلامی است که دشمنان سعی دارند با بزرگ جلوه نشان دادن مشکلات و کوچک شمردن این دستاوردها ، اراده مردم را در رسیدن به قله های پیشرفت تحت تاثیر قرار دهند.
ذاکری رهنمود های امام راحل(ره) و مقام معظم رهبری (مدظله) را چراغ راه اصحاب رسانه عنوان نمود و بیان داشت : مطبوعات و رسانه ها باید بر اساس خواسته های مردم و رفع مشکلات آنها فعالیت کنند ونباید در حفظ و اشاعه ارزشهای اسلام و انقلاب بی تفاوت  باشند.
وی ادامه داد : وجود بیش از 150 رسانه مکتوب و برخط در استان نقطه قوت برای پیشرفت فرهنگی و اقتصادی استان است و رسانه های استان نیز با مطالبه گری و ارائه راهکار گامهای مثبتی را در این زمینه برداشته اند.
محمد امین ذاکری با تقدیر از زحمات و تلاش های اصحاب رسانه استان هرمزگان اظهار داشت : با توکل بر خدا و هم فکری با پیشکسوتان و یاری همکاران رسانه ای سعی خواهیم کرد برنامه ای تاثیر گذار را برای تقویت و پیگیری مشکلات این قشر تدوین کنیم تا در انجام این رسالت مهم بتوانیم وظیفه خود را ادا نماییم.

ذاکری پیش ازاین   مسئول بسیج رسانه شهرستان قشم و سابقه 22 سال فعالیت فرهنگی در رده های بسیج  این شهرستان       رادرکارنامه خوددارد.

ارسال نظرات