فرمانده تیپ حضرت علی اکبر در گفت و گو با «بسیج» عنوان کرد
فرمانده تیپ حضرت علی اکبر(ع) گفت: روز قدس نام گذاری شده و این روز میعادگاه مسلمانان جهان در جهت حمایت گسترده از ملت مظلوم فلسطین و رساندن صدای مظلومان فلسطینی به گوش جهانیان است .
کد خبر: ۹۲۴۲۷۳۶
|
۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۷:۳۱

 سرتیپ دوم پاسدار پرویز آبسالان، فرمانده تیپ حضرت علی اکبر(ع) در گفت و گو با خبرنگار بسیج در زابل با اشاره به اهمیت روز جهانی قدس گفت: آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به فرمان حضرت امام خمینی(ره) برای پشتیبانی از ملت مظلوم فلسطین و مسجد الاقصی بعنوان روز قدس نام گذاری شده و این روز میعادگاه مسلمانان جهان در جهت حمایت گسترده از ملت مظلوم فلسطین و رساندن صدای مظلومان فلسطینی به گوش جهانیان است .

وی افزود: مسجد الاقصی اولین قبله مسلمانان است و پیامبر گرامی اسلام در شب معراج از مسجد الحرام به مسجد الاقصی و از آنجا به معراج رفتند و لذا این مسجد جایگاه ویژه ای در نزد مسلمانان دارد و حفظ آن برای مسلمانان حیاتی می باشد .

سردار آبسالان بیان کرد: این ابتکار الهی امام عزیزمان موجب شد که مسئله آزادی قدس جهانی شود و امروز مطالبه آزادی قدس فراتر از یک یا چند کشور مسلمان است . امروز مسئله قدس و مطالبانه ندای آزادی آن را در کشورهای مسلمان و غیر مسلمان میشنویم .

فرمانده تیپ حضرت علی اکبر(ع) بیان کرد: روز قدس دیگر جهانی شده و تمامی کشورها در این روز به جمع معترضان ظلم های اسرائیل به مردم مظلوم فلسطین میپردازند تا بتوانند قدس را از دست ظالمان غاصب اسرائیل نجات دهند.

سردار آبسالان افزود: امروز کسی که مظلومیت فلسطین را ببیند و به آن اهمیتی ندهد باید بداند که مسلمان نیست، مکتب اسلام مکتب بی تفاوتی به ظلم ظالمان نیست .

این مسئول اظهار داشت: قطعا خداوند متعال قدس را آزاد خواهد کرد و این نوید و بشارت از زبان رهبر حکیم و معظم انقلاب بیان شده و خون سید الشهدای مقاومت شهید سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی موید تسریع نابودی آن خواهد بود .
ارسال نظرات