مسئول نمایندگی ولی فقیه در یگان حفاظت هواپیمایی سپاه فرودگاه‌های استان سیستان و بلوچستان در گفت و گو با «بسیج»:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در یگان حفاظت هواپیمایی سپاه فرودگاه‌های استان سیستان و بلوچستان گفت: مهم‌ترین راهکار برای دست‌یابی به جهش تولید، توجه به نخبگان علمی و دانشگاهی است.
کد خبر: ۹۲۴۲۷۳۷
|
۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۷:۳۰

حجت الاسلام والمسلمین نعیم اربابی، مسئول نمایندگی ولی فقیه در یگان حفاظت هواپیمایی سپاه فرودگاه های استان سیستان و بلوچستان در گفت و گو با خبرنگار بسیج در زاهدان گفت: یکی از مهم‌ترین و اصلی‌ترین بحث‌های توسعه کشور و پیشرفت جامعه در گرو رونق و جهش تولید است؛ و نخستین اقدام پیش‌زمینه‌ای برای دستیابی به این مهم، تسهیل‌گری و حمایت از تولیدکنندگان است.

وی افزود: برای جهش تولید بیش از هر موضوعی باید به شخص تولیدکننده توجه شود.

حجت الاسلام اربابی بیان کرد: جوانان نیروی محرکه‌ای هستند که با حمایت از آنان می‌توان گام‌هایی مؤثر در راستای تحقق جهش تولید برداشت.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در یگان حفاظت هواپیمایی سپاه فرودگاه‌های استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: مهم‌ترین راهکار برای دست‌یابی به جهش تولید، توجه به نخبگان علمی و دانشگاهی است.
 
این مسئول در پایان خاطر نشان کرد: حمایت از صنایعی که در کشور تولید دارند، استفاده از نخبگان، کاهش صادرات و رفع موانع تولید و حمایت مالی می‌تواند در ایجاد جهش تولید، مورد نظر باشد.
ارسال نظرات