فرمانده گردان سوم بسیج امام حسین(ع)استان زنجان خبر داد

توزیع بیش از ۴۰بسته معیشتی در مرحله سوم رزمایش کمک مومنانه

فرمانده گردان سوم بسیج امام حسین(ع)تیپ ۳۶ انصارالمهدی(عج)استان زنجان از توزیع ۴۰بسته معیشتی در مرحله سوم رزمایش کمک مومنانه در روستاهای محروم شهرستان ماهنشان خبر داد.
کد خبر: ۹۲۴۲۷۷۱
|
۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۲:۰۸
مصطفی عابدین لو در گفتگو با خبرنگار بسیج زنجان ضمن تشریح اقدامات گردان سوم بسیج امام حسین (ع) تیپ ۳۶ انصارالمهدی (عج) گفت:از همان روز‌های اول شیوع کرونا در کشور بسیجیان آستین همت را برای خدمت‌رسانی و مقابله با کرونا در کنار سایر نهاد‌ها بالا زدند.


وی با اشاره به ضدعفونی معابر و مناطق پرتردد و نیز درب منازل در مناطق محروم استان زنجان خاطرنشان کرد:روزانه بیش از ۲ هزتر لیتر محلول ضدعفونی جهت گندزدایی این مناطق مورد استفاده قرار میگرفت.


فرمانده گردان سوم بسیج امام حسین (ع) به دوخت روزانه ۵۰۰ عدد ماسک تا قبل از ماه مبارک رمضان توسط اعضای این گروه جهادی اشاره و تصریح کرد:پس از شروع این ماه پر خیر و برکت دوخت ماسک‌ها تا ۲ هزار عدد در روز افزایش یافته بصورت رایگان در بین اقشار کم درآمد و آسیب پذیر ونیز سربازان تیپ ۳۶ انصارالمهدی (عج) استان زنجان قرار می‌گیرد.


عابدین لو با اشاره به فرمایش رهبر معظم انقلاب مبنی بر اجرای رزمایش کمک مومنانه در راستای کمک به قشر آسیب پذیر که بر اثر شیوع ویروس کرونا دچار مشکلات معیشتی و اقتصادی شده اند، افزود:این گردان در راستای تحقق پیام فرمانده معظم کل قوا امام خامنه‌ای (مدظله العالی) با حمایت مالی بسیجیان و خیرین گردان اقدام به تهیه ۵۰ بسته معیشتی به اقشار آسیب دیده کرونا و کم درآمد نمود که این بسته‌ها شامل برنج، مرغ، تخم مرغ، ماکارونی، سویا، روغن مایع و وایتکس می‌باشد.


وی از توزیع ۴۰ بسته معیشتی در مرحله سوم رزمایش کمک مومنانه که در روز عید سعید فطر، برگزار می‌شود خبر داد و بیان داشت:بسته‌های فوق در بین نیازمندان روستا‌های محروم شهرستان ماهنشان توزیع خواهد شد.


عابدین لو در پایان تاکید کرد:اقدامات و تلاش‌های گردان سوم بسیج تیپ ۳۶ انصارالمهدی (عج) استان زنجان برای مقابله با کرونا تا پایان این بیماری ادامه دارد و بسیجیان جهادگر در کنار مردم تا حد توان تلاش خواهند کرد.
ارسال نظرات