فرمانده لشکر عملیاتی مردم پایه پنج نصر گفت: روز قدس هر سال با شکوه‌تر از سال قبل برگزار می‌شود و رژیم صهیونیستی هم به این قضیه پی برده که این حرکت عظیم به شکلی آرام نابودی آنان را رقم می‌زند.
کد خبر: ۹۲۴۲۸۰۱
|
۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۸:۱۹
سردار رجب زاده در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خراسان رضوی؛ در خصوص اهمیت گرامیداشت روز قدس بیان داشت: تمام حرکات و اقدامات حضرت امام خمینی (ره) برگرفته از سیره و سنت نبی مکرم اسلام(ص) بوده و با اخلاص و ارتباطی که با خداوند داشتند، تدابیر و اقداماتی ایشان به تعبیری به معجزه شبیه‌تر بود تا یک حرکت عادی که از یک انسان و مرجع تقلید سر بزند، زیرا هرچه که به جلو‌تر می‌رویم به عمق نگاه و استراتژی حضرت امام (ره) پی می‌بریم.

فرمانده لشکر عملیاتی پنج نصر همچنین افزود: یکی از اقدامات مهم حضرت امام (ره) که اکنون ثمراتش را در جهان مشاهده می‌نماییم بحث گرامیداشت روز قدس می‌باشد، چرا که رهبر کبیر انقلاب می‌دید که هدف و سر منشاء ایجاد رژیم غاصب صهیونیستی مقابله و از بین بردن اسلام توسط استکبار جهانی می‌باشد.

این یادگار دفاع مقدس همچنین خاطرنشان کرد: امام (ره) با مطرح نمودن بحث وحدت و گرامیداشت روز قدس هماهنگی و انسجام واحدی را در مقابل استکبار به وجود آوردند.

سردار رجب زاده بیان داشت: امروزه می‌بینیم که در سطح جهانی و نه تنها در بین مسلمانان بلکه در نزد تمام آزادی خواهان روز قدس گرامی داشته و نهضت قدس دنبال می‌شود.

وی همچنیین افزود: بحمدالله در ۴۱ سال انقلاب اسلامی، روز قدس هر سال با شکوه‌تر از سال قبل برگزار می‌شود و رژیم صهیونیستی هم به این قضیه پی برده که این حرکت عظیم به شکلی آرام نابودی آنان را رقم می‌زند.

فرمانده لشکر عملیاتی پنج نصر خاطر نشان کرد: امروزه می‌بینیم رژیمی که داعیه‌ نیل تا فرات را داشت و در جنگی ۶ روزه ارتش اعراب را شکست داده بود، چگونه اکنون در مقابل حزب الله لبنان، جهاد اسلامی، حماس و مردم بی دفاع غزه درمانده شده است و جهت دفاع دور خود را حصار کشیده و به گنبد آهنین متوسل شده است.

وی در پایان بیان داشت: با توجه به شرایط امروزو شیوع ویروس کرونا و تمهیداتی که در خصوص جلوگیری از شیوع این ویروس منحوس و عدم تجمعات اتخاذ گردیده لازم است، به هر طریقی که شده با استفاده از امکانات و تکنولوژی و استفاده از بستر فضای مجازی ندای مظلومیت فلسطین را به گوش جهانیان رسانده و رژیم صهیونیستی را محکوم نماییم.
ارسال نظرات
پر بیننده ها