نخبه قشرسازمان بسیج کارگری خراسان رضوی در گفت و گو با «بسیج»:
نخبه قشرسازمان بسیج کارگری خراسان رضوی گفت: متاسفانه نظام نزول خواری بانک‌ها و نظام ممیزی مالیات ما در طی ۲۵ سال اخیر سبب بروز رکود شده است.
کد خبر: ۹۲۴۲۸۱۱
|
۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۸:۵۲
دکتر شرکا در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خراسان رضوی؛ به تبیین دلایل رکود در استان پرداخت و اظهار داشت: بی‌تدبیری مسئولین نسبت به امور عامل مهم رکود در کشور و استان شده است و شرایط کرونایی نیز به این وضعیت دامن زده است.

وی افزود: متاسفانه نظام نزول خواری بانک‌ها و نظام ممیزی مالیات ما در طی ۲۵ سال اخیر سبب بروز رکود شده است. نظام مالیاتی ما سلیقه‌ای عمل می‌کند و از طرف دیگر مسئولان ما دچار بحران تصمیم‌گیری شده‌اند بطوریکه هیچ وحدت ملی در تصمیمات وجود ندارد. مسئولان این را باید بدانند که مملکت را نمی‌شود جزیره‌ای اداره و مدیریت کرد.

این فعال اقتصادی تصریح کرد: جناح بندی سیاسی در کشور ما ریشه دوانده است بطوریکه منافع ملی فدای منافع حزبی و شخصی شده است. ما زمانی که پشت میز مسئولیت می‌نشینیم دیگر نبایستی به منافع شخصی خود فکر کنیم بلکه تمرکزمان باید بر روی منافع عموم مملکت باشد.

شرکا با تاکید بر سودآور شدن تولید بیان داشت: امروز به جای تولید مشاغل کاذب سودآور شده است این در حالی است که تولید نه تنها تورم زا نیست بلکه باعث ایجاد اشتغال و سرمایه می‌شود.

وی عنوان داشت: ما باید نشاط، شادابی و امید را در جامعه ایجاد کنیم چرا که اگر این مهم صورت پذیرد ریسک پذیری بالا و سرمایه‌گذاری ایجاد می‌شود لذا با ایجاد سرمایه ثروت و در نهایت مشکل اشتغال حل خواهد شد.

نخبه قشر بسیج کارگری در پایان گفت: نقدینگی ضد توسعه است و ما متاسفانه نتوانستیم آن را به سمت تولید هدایت کنیم.
ارسال نظرات
پر بیننده ها