مراسم تکریم و معارفه فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان بندرلنگه با حضور فرمانده منطقه پنجم نیروی دریایی سپاه و فرمانده سپاه امام سجاد(ع) استان هرمزگان برگزار شد.
کد خبر: ۹۲۴۲۹۵۲
|
۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از بندرلنگه، مراسم تکریم فاضل باوی و معارفه اسحاق مؤذن‌نسب فرمانده جدید ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان بندرلنگه با حضور آیت‌الله سید محمدجواد رکنی امام جمعه، علی نیکویی فرماندار، جمعی از بسیجیان و مسؤولان شهرستان بندرلنگه و سردار علی عظمایی فرمانده منطقه پنجم ندسا و سردار اباذر سالاری فرمانده سپاه امام سجاد(ع) استان هرمزگان در حسینیه حداد این بندر برگزار شد.

مسؤولان؛ مردم‌داری را سرلوحه کار خود قرار دهند

 

سردار علی عظمایی فرمانده منطقه پنجم نیروی دریایی سپاه در حاشیه این مراسم اظهار کرد: خداوند نعمتی به نام ولایت فقیه را به ما اعطا کرده است و دومین نعمت همین مردم ولایت‌مدار هستند که پای آرمان‌های امام و انقلاب ایستاده‌اند.

وی افزود: در حالی که در کشورهای اطراف ما ناامنی وجود دارد در کشور ما حول محور ولایت همه با همدلی و در امنیت کامل زندگی می‌کنند.

فرمانده منطقه پنجم نیروی دریایی سپاه با تقدیر از تلاش‌های فاصل باوی فرمانده سپاه بندرلنگه، بیان داشت: آن چیزی که امروز از ما در نزد مردم به یادگار می‌ماند اخلاق، رفتار و مردم‌داری ماست که مسؤولان، این موارد را سرلوحه کار خود قرار دهند تا نزد خدا عزت داشته باشند.

سردار عظمایی با اشاره به سیره شهید حاج قاسم سلیمانی، گفت: شهادت آرزوی دیرینه شهید سلیمانی بود و هیچ‌گاه از مرگ هراسی نداشت چراکه مقتدایش امام حسین(ع) بود و سرانجام به دست شیطان بزرگ به شهادت رسید.

این رزمنده و یکی از فرماندهان دفاع مقدس در پایان افزود: ما باید همواره بصیرت و آگاهی داشته باشیم چراکه دشمنان به‌دنبال ضربه زدن به ما هستند.

سپاه از مردم و خدمتگزار مردم است

سردار اباذر سالاری فرمانده سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان در مراسم تودیع و معارفه فرمانده بسیج و سپاه بندرلنگه، اظهار کرد: امروز بیش از ۴۰سال است که از عمر این شجره طیبه می‌گذرد و نبوده روزی که ما شاهد توطئه‌های دشمنان علیه این نظام نباشیم.

وی افزود: همین دشمنان انقلاب بودند که این جنگ ۸ ساله را بر ما تحمیل کردند اما همین دفاع مقدس دفاع انسان‌ساز و مکتب‌ساز شد و فرصتی برای شکستن هیمنه شرق و غرب بود و باعث پویایی نظام گشت.

فرمانده سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان اضافه کرد: امام راحل به ما یاد داد که در مقابل استکبار باید ایستاد و همین ایستادگی نهال نو پای انقلاب را به درختی تنومند تبدیل کرد.

سردار سالاری یادآور شد: امروز اگر کشوری بخواهد در منطقه برنامه‌ای داشته باشد باید ملاحظات جمهوری اسلامی را در نظر بگیرد و این از اقتدار ماست چراکه هیمنه آمریکا نیز شکسته شده است.

وی گفت: در این سال‌های اخیر کسی جرأت نه گفتن به آمریکایی‌ها را نداشت اما امروزه سبزپوشان سپاه مسیر را برای آزادی‌خواهان جهان هموار کردند و مردم دنیا دیدند که آمریکا قدرتی ندارد.

فرمانده جوان سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان در ادامه عنوان داشت: ما همیشه گوش به فرمان و انگشت به ماشه منتظر فرمان ولایت هستیم اگر کسی لباس نظامی به تن کرده یعنی آماده جان‌فشانی در راه این نظام مقدس است.

سردار سالاری در پایان خاطرنشان کرد: ما از مکتب امام حسین(ع) آموختیم که زیر بار ظلم و ستم نرویم حتی اگر قرار باشد جان خود را از دست بدهیم و افتخار سپاه این است که از مردم و خدمتگذار مردم است.

به‌دنبال جذب حداکثری باشیم

 

آیت‌الله سید محمدجواد رکنی امام جمعه شهرستان بندرلنگه طی سخنانی در این مراسم، اظهار کرد: امروز تکریم و معارفه دو عزیزی است که مسؤولیت شرعی و قانونی خود را انجام داده و به دیگری تحویل می‌دهد و مأموریتشان را انجام می‌دهند.

وی با اشاره به توصیه اخیر رهبر معظم انقلاب در خصوص جذب حداکثری و دفع حداقلی، افزود: بعضی‌ها انگار هنوز در دهه ۶۰ زندگی می‌کنند انقلابی بودن به معنی حمله و ترد کردن نیست و باید به‌دنبال جذب حداکثری باشیم.

آیت‌الله رکنی بیان داشت: دفع حداقلی را جایی دا‌شته باشیم که دیگر آن شخص به هیچ صراطی مستقیم نیست.

امام جمعه شهرستان بندرلنگه خاطرنشان کرد: قوی بودن و قوی شدن از نظر سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و نظامی یکی دیگر از دغدغه‌های رهبر معظم انقلاب است که در سخنان اخیر خود نیز مطرح کردند.

ارسال نظرات