در بیانیه بسیجیان دانشگاه فنی‌و‌حرفه‌ای استان گیلان مطرح شد:
بسیجیان دانشگاه فنی‌و‌حرفه‌ای استان گیلان با صدور بیانیه‌ای ضمن محکوم کردن تلاش آل سعود برای امنیت سازی اسرائیل از طریق حمایت از تروریسم و ترویج خط سازش و عادی سازی روابط با اسرائیل بازگشت آوارگان و همه پرسی فراگیر و آزاد را به عنوان تنها راه حل مسئله فلسطین اعلام کردند.
کد خبر: ۹۲۴۲۹۷۴
|
۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۹

به گزارش سرویس اساتید خبرگزاری بسیج، در متن این بیانیه آمده است:

بازگشت آوارگان و همه‌پرسی فراگیر و آزاد؛ تنها راه حل مسئله فلسطین

روز قدس میراث گران‌بهای بنیانگذار فقید جمهوری اسلامی ایران و نشانی از عمق دور اندیشی و هوشمندی امام خمینی(ره) است که بیانگر اعتقاد به ضرورت وحدت و انسجام ملت‌های مسلمان در برابر زورگویان و صهیونیسم است.

امروز با توسعه ابزارهای ارتباطی و نزدیک‌تر شدن جوامع بشری، درک بهتری از فجایع و مصیبت‌ها در میان انسان‌ها به وجود آمده است.  از سوی دیگر نزدیکی افزایش ارتباط جوامع با یکدیگر تهدیدات جدیدی را به بشر تحمیل نموده است. همچنان که در ماه‌های اخیر، ویروس کرونا هراسی کم سابقه میان مردم همه کشورها پدید آورده و درک عمیق‌تری از مفهوم هم سرنوشتی انسان را رقم زده و موجبات تلاش آدمیان برای همگرایی و اتحاد در مقابل مصیبت‌های ناشی از  فقر و تبعیض و تجاوز و جنگ را به دنبال آورده است.

لذا در این دوران جهت حمایت از فلسطین عزیز استفاده از همه ظرفیت های مادی و معنوی امت اسلامی برای آزادی بیت المقدس تاکید می شود و با تجلیل از نقش آفرینی های راهبردی و مستشاری سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در جبهه مقاومت، از آنان خواسته می شود که به هر گونه تهدید و اقدام ضد امنیت ملی کشور، پاسخ قاطع و پشیمان کننده بدهند.

همچنین به کشور‌های عربی و مسلمان منطقه که در طرح شرم آور عادی سازی روابط با دولت اشغالگر اسرائیل مزورانه سهیم هستند، هشدار می‌دهیم که ملت‌های شما طعمه‌های بعدی صهیونیسم خواهند بود. پس تا دیر نشده به آرمان بلند آزادی فلسطین و قدس شریف بازگشته و در کنار ملت‌های خود سرود آزادی و عزت سر دهید.

ما بسیجیان دانشگاه فنی و حرفه ای استان گیلان در حمایت از دستورات مقام معظم رهبری و آرمانهای شهیدان انقلاب و مدافع حرم ضمن محکوم کردن تلاش آل سعود برای امنیت سازی اسرائیل از طریق حمایت از تروریسم و ترویج خط سازش و عادی سازی روابط با اسرائیل، لزوم اقدام متقابل و جدی در نقض مفاد برجام و تصویب تحریم های جدید علیه ایران و همچنین بازگشت آوارگان و همه پرسی فراگیر و آزاد به عنوان تنها راه حل مسئله فلسطین می دانیم.

 

بسیج اساتید دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان گیلان

 

ارسال نظرات