خبرهای داغ:
معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه شهدای آذربایجان غربی:

روز جهانی قدس به جهانیان درس ایستادگی می‌دهد

شاکر گفت: روز جهانی قدس به جهانیان درس ایستادگی و مقاومت می‌دهد.
کد خبر: ۹۲۴۳۰۳۴
|
۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۲۲:۵۴

یوسف شاکر امروز در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در ارومیه، با اشاره به اینکه در آستانه روز جهانی قدس قرار گرفته‌ایم، اظهار کرد: این روز بزرگ به جهانیان به ویژه ملت‌های مسلمان در اقصی نقاط دنیا درس ایستادگی، مقاومت و پایداری می‌دهد.

وی ادامه داد: در همه سال‌های بعد از پیروزی رسیدن انقلاب اسلامی، مردم با شور و علاقه خاصی در راهپیمایی این روز شرکت می‌کردند ولی امسال برای حفظ سلامتی آحاد جامعه راهپیمایی برپا نمی‌شود.

این مسئول، ضمن اشاره به اینکه در سال جاری به دلیل شیوع ویروس کرونا و محدودیت‌های ناشی از آن وضعیت متفاوتی در مقایسه با سال‌های گذشته به وجود آمده است، گفت: ولی این موضوع به معنای غفلت و فراموش کردن این مناسبت مهم و سرنوشت‌ساز نیست.

معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه شهدای آذربایجان غربی با بیان اینکه، قدس شریف در قلب مسلمانان جای دارد، اضافه کرد: این روز یکی از مهم‌ترین و بزرگترین یادگارهای بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی به شمار می‌رود بنابراین پیوند عمیقی با انقلاب اسلامی دارد.

شاکر خاطرنشان کرد: در همان سال‌های نخست شکل‌گیری انقلاب اسلامی یعنی در ماه رمضان سال 1358، امام خمینی (ره)، در پیام تاریخی، آخرین جمعه ماه رمضان هر سال را به عنوان روز قدس تعیین کردند و آن را روز حیات اسلام نامیدند که همین موضوع خود به تنهایی بیانگر اهمیت حمایت از فلسطین است.

وی بیان کرد: امام خمینی(ره) با ابتکار نام‌گذاری جمعه آخر ماه مبارک رمضان به نام روز جهانی قدس، جهان اسلام را برای شکل گیری جبهه فراگیر علیه صهیونیسم بسیج کردند و بسترهای لازم برای محو غده سرطانی اسرائیل را فراهم کردند که اکنون ما باید دنباله‌رو فکر این عالم ربانی باشیم.

انتهای پیام

ارسال نظرات
آخرین اخبار