یک کارشناس سیاسی در گفت و گو با «بسیج»:

آزادی قدس شریف مسئله آزادی خواهان جهان است/ مکتب امام خمینی(ره) پرچم دار مبارزه با صهیونیست

فخر الاسلام کارشناس مسائل سیاسی و بین الملل با شااره به اهمیت روز قدس گفت: روز قدس امروز به عنوان یک استراتژی مهم برای جهان اسلام مطرح شده و حضرت امام(ره) با ابتکار خود پرچم مبارزه با صهیونیست و آزادی فلسطین را در جهان برافراشته نگه داشت.
کد خبر: ۹۲۴۳۱۳۲
|
۰۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۸:۲۰

ابوالفضل فخر الاسلام کارشناس مسائل سیاسی در گفت و گو با خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ با اشاره به اهمیت روز قدس، گفت: با توجه به اینکه سال ها از روز نکبت و اشغالگری صهیونیست ها می گذشت و آرام آرام تفکر سازش در دنیا به جایی رسیده بود که عملاً فلسطین و قدس فراموش شده بود. با پیروزی انقلاب اسلامی و ابتکار حضرت امام(ره) در نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به عنوان روز قدس یک راهبرد جدید برای آزادی فلسطین تعیین شد.

وی افزود: روز قدس امروز به عنوان یک استراتژی مهم برای جهان اسلام مطرح شده و حضرت امام(ره) با ابتکار خود پرچم مبارزه با صهیونیست و آزادی فلسطین را در جهان برافراشته نگه داشت.

کارشناس سیاسی اظهار داشت: ابتکار حضرت امام(ره) با استقبال بی نظیر امت های اسلامی و آزادی خواهان جهان اسلام مواجه شد و در طول این چهل سال به لطف خداوند متعال هرساله این مطالبه آزادی فلسطین شریف پررنگ تر می شود و امروز می بینیم به برکت تفکر امام(ره) غیر مسلمانان نیز برای آزادی قدس شریف نیز دغدغه دارند و در این خصوص به مطالبه گری می پردازند.

وی با اشاره به اهمیت قدس شریف و روز قدس بیان کرد: اهمیت قدس در جهان اسلام علاوه بر وجود مسجدالاقصی که از ارزش والایی برخوردار است و قبله اول مسلمانان نیز می باشد به عنوان یک نماد مقاومت، مطالبه گری، نماد صف بندی حق در مقابل باطل، صف بندی عدالت خواهان در مقابل صهیونیست و استکبار و از همه مهمتر نماد وحدت جهان اسلام در برابر زورگویی های استکبار جهانی است.

کارشناس سیاسی با بیان اینکه اگر روز قدس در بین دولت های اسلامی و ملت های مسلمان به مرحله جدی تر و عملیاتی برسد قطعا ازادی قدس شریف نزدیک خواهد بود، گفت: بر اساس پیش بینی مقام معظم رهبری نابودی اسرائیل در ۲۵ سال آینده یک امری قطعی است و امید است شر این غده سرطانی هرچه سریعتر از دنیای اسلام برداشته شود.

وی در پایان خاطر نشان کرد: در طی چهل سال انقلاب اسلامی روند بسیار مطلوبی برای آزادی قدس شریف در دنیای اسلام شکل گرفته و یکی از آثار و پیامدهای این اقدامات این بوده است که صهیونیست ها را از اهدافی که داشتند دور کرد و اکنون در یک حالت انزوا قرار دارند و همواره این نگرانی را دارند اگر وحدت جهان اسلام اتفاق بیفتد اتفاقات خوبی برای آنها رقم نخواهد خورد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار