مسئول دفتر محترم نمایندگی ولی فقیه تیپ حضرت علی اکبر در گفتگو با«بسیج»:

صدای ناقوس مرگ اسرائیل عالم را فراگرفته است

مسئول دفتر محترم نمایندگی ولی فقیه تیپ حضرت علی اکبرگفت: مقاومت مردمان قهرمان فلسطین و حمایت‌های جمهوری اسلامی ایران تحت رهنمون‌های امامین انقلاب آن‌ها را در فلسطین محبوس کرده و کار را بجایی رسانده که دور خود دیوار کشیده اند و حال حاضر مردمان جهان ناقوس مرگ اسرائیل را به گوش بی سلاح می شنوند.
کد خبر: ۹۲۴۳۲۴۲
|
۰۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۶
 حجت الاسلام محمد یزدان نیا، مسئول دفتر محترم نمایندگی ولی فقیه در تیپ حضرت علی اکبر(ع) در گفتگو با خبرنگار بسیج در زابل گفت: یکی از آموزه‌های دین اسلام دفاع از مظلوم و ایستادگی در برابر ظالم و ظلمش می‌باشد، مکتب قرآنی که این روز‌ها بیشتر از این بهره‌مند هستیم به ما آموخته است که نه ظلم کنید و نه مورد ظلم واقع شوید.

وی افزود:  آموزه الهی و پیام قرآنی در تدابیر و بیانات حکیمانه رهبر معظم انقلاب مکررا خودنمایی میکند؛ لذا میبینیم در همه سخنرانی‌ها و همچنین مرقومات جهانی معظم له مخاطبان را متوجه دشمن و دشمنی‌های دشمن میکند.

حجت الاسلام یزدانیان ادامه داد: بطور مثال امسال هم بار‌ها به این مسئله اشاره فرمودند و در بیانات معظم له توجه مسلمانان را مجددا به سمت مسئله حیاتی فلسطین  و دعوت به مقابله و ایستادگی طرح خبیثانه معامله قرن کردند؛ که قطعا این طرح در مزبله‌های تاریخ خواهد بود.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در تیپ حضرت علی اکبر(ع) زابل تصریح کرد: طبیعی است که وقتی ما پیرو مکتبی هستیم که پیامبر اکرم فرمودند«مَن اَصبَحَ وَ لَم یَهتَمَّ بِاُمورِ المُسلِمینَ فَلَیسَ بِمُسلِم» و مذهبی که مولای متقیان امیرالمومنین در معارف آن میفرمایند «کونا للظالم خصما و للمظلوم عونا » ایستادگی در برابر ظالم و ظلمش یک سیره عملی باشد.

این مسئول ادامه داد: رژیم نامشروع و منحوس، جعلی اسرائیل در سال ۱۹۴۸ نقشه خود تحت عنوان سرزمین موعود یا از نیل تا فرات را بیان کرده و این نشان‌دهنده این است که فلسطین در این طرح و نقشه قدم اول جنایت‌های آنهاست؛ و بمرور زمان در صورت عدم مقابله با سیاست‌ها و جنایات ان‌ها دامن دیگر کشور‌ها را هم خواهد گرفت .

وی گفت: در قانون اساسی ظالمانه آن‌ها مرز جغرافیایی معین نشده و این خود حجت موجهی است که جنایات آن‌ها منحصر در خاک فلسطین نخواهد بود.

یزدانیان تصریح کرد: مقاومت مردمان قهرمان فلسطین و حمایت‌های جمهوری اسلامی ایران تحت رهنمون‌های امامین انقلاب آن‌ها را در فلسطین محبوس کرده و کار را بجایی رسانده که دور خود دیوار کشیده اند و حال حاضر مردمان جهان ناقوس مرگ اسرائیل را به گوش بی سلاح میشنوند.

وی اظهارداشت: اشغال فلسطین توسط صهیونیست‌ها بیش از هفت دهه جهان اسلام را در برابر آزمون الهی دفاع از مظلوم و ایستادن در برابر مستکبران قرار داده است، اگر به خانه همسایه ما عده‌ای شرور و جانی حمله ببرند و غارت کنند و به زور به تصاحب در آورند به ما مربوط است. چرا؟ زیرا اولا خانه همسایه تو را بزور از دستانش در آورده و ثانیا وجود ظالم در همسایگی تو ارامش و امنیت را از تو هم میگیرد و ثالثا فردا او به خانه تو طمع میکند.

این مسئول بیان کرد: جنایات اسرائیل منحصر به فلسطین نیست. این رژیم نامشروع اگر جنایتش محدود است چرا در نامه عمل سیاهش ترور دانشمندان عراقی دانشمندان هسته‌ای ایران و ناامنی و همچنین حمله و اشغال قسمتی از لبنان و سوریه وجود دارد، لذاست که امام راحل این رژیم سفاک را به غده سرطانی تشبیه می‌کند.

حجت الاسلام یزدانیان اذعان داشت: هر چند در برهه‌ای از زمان اربده کشی میکردند که جزو چند کشور برتر قدرت نظامی هستند، ولی امروز این ادعای مایه خنده  تا دلهره و ترس است، امروز دیگر سنگ‌های فلسطینی‌ها تبدیل به موشک‌هایی شده که تا عمق ۲۰۰ کیلومتری را هم میتواند نشانه رود، موشک‌های که ۸۰ کیلومتری خاک سرزمین‌های اشغالی را تحت حملات خود قرار داد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در تیپ حضرت علی اکبر(ع) زابل گفت: سامانه گنبد آهنین رژیم صهیونسیتی از مجموع ۱۵۰۰ موشک شلیک شده تنها ۴۳۱ فروند را شناسایی کرد، امروز بت کاغذی اسرائیل به واسطه رسانه خودشان به سخره گرفته میشود، جنگ ۳۳ روزه حزب الله لبنان -جنگ سال ۲۰۰۸ بازیکه غزه که غزه را به خاک و خون کشیدند - جنگ سال ۲۰۱۲ که برای اولین بار موشک فلسطینی خودنمایی کرد -سال ۲۰۱۴ در جنگ ۵۱ روزه که در همه این جنگ‌ها پیروز معرکه فلسطینی‌ها بودند.

وی خاطرنشان کرد: جنگ‌های بعدی به دو روز و نهایتا جنگ اخیر به چند ساعت بیشتر کشیده نشد، امروزه وقتی دیدند توانایی رویارویی جنگی را ندارند پیگیر نقشه نرم معامله قرن شده اند که از شروع دولت ترامپ پیگیری میشود، این روز‌ها که روز‌های بیداری ملت هاست و دیگر با وجود این بیماری چهره‌های بزک کرده بر همگان روشن شده است و وجود اسرائیل به بیماری کوید هشتک شده است. نکته مهم در مورد تظاهرات امسال این بود که کاربران در شبکه‌های اجتماعی هشتگ «کووید ۱۹۴۸» را ترند کردند. این هشتگ به ویروس کرونا با نام کویید ۱۹ اشاره دارد و اشاره کاربران به این است که رژیم صهیونیستی نیز همانند این ویروس از سال ۱۹۴۸ و به مدت ۷۲ سال در حال کشتار مردم فلسطین است. انچه که مسلم است روز‌های نابودی اسرائیل بسیار نزدیک شده است و صدای ناقوس مرگ آن عالم را فراگرفته است. این صدا برای مسلمانان نوید بخش و برای ظالمان و مستکبران مایه ترس خواهد بود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار