بام ایران معطر به عطر شهادت شد

پیکر مطهر شهید جعفر کوهی فایق از شهدای حادثه شناور کُنارک ارتش جمهوری اسلامی ایران در شهرکرد مرکز استان چهارمحال و بختیاری تشییع و به خاک سپرده شد.
کد خبر: ۹۲۴۳۲۵۳
|
۰۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ بام ایران در آخرین روزهای ماه مهمانی خدا میزبان یکی دیگر از گل های بهشتی بود که از کربلای جنوب و آبهای نیلگون خلیج همیشه فارس به زادگاهش مراجعت کرد.

اقشار مختلف مردم، نیروهای نظامی و انتظامی، خانواده معظم شهداء و ایثارگران در آئینی معنوی، پیکر مطهر شهید جعفر کوهی فایق، از شهدای حادثه شنار کُنارک ارتش جمهوری اسلامی ایران را در آغوش گرفتند و  از مصلی بزرگ امام خمینی(ره) شهرکرد تا گلزار شهدای این شهر همراهی کردند.

فرمانده منطقه چهار دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در این مراسم ضمن تقدیر از حضور مردم ولایتمدار استان چهارمحال و بختیاری در آئین تشییع یکی از دریادلان ارتش، حضور همرزمان خود در هزاران مایل دورتر از خشکی را تأمین امنیت کشور بعنوان سرباز واقعی فرمانده کل قوا در کنار نیروهای ارتش و سپاه دانست.

  امیر دریادار دوم شفقت‌رودسری، تصریح کرد: براساس شناخت شخصی‌ام در دوران تحصیل جعفر کوهی‌فایق باید گفت که وی در همه مسائل نظامی، اخلاقی، تحصیلی و غیره نمونه بودند و با پیگیری خود سخت‌ترین جایگاه را برای خدمت خود انتخاب کردند.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری نیز در مراسم تشییع پیکر مطهر شهید جعفر کوهی فایق گفت: این شهید آمده تا بار دیگر شهادت، کفرستیزی، تلاش برای آزادی قدس و مظلومین عالم دیگر را به ما یاد دهد.

حجت‌الاسلام و مسلمین محمدعلی نکونام افزود: پایان این راه درست به دین و پرچم بلند مهدویت و یا به شهادت رسیدن ختم می‌شود که هر دو راه، راهِ رستگاری است؛ پس در این راه ثابت قدم  باشیم، همه در مسیر خدا حرکت کنیم و محور و پرچم جهاد را در دست بگیریم.

امام جمعه شهرکرد با اشاره به شرایط کرونایی و اینکه نمی توان مراسم جمعی برای تشییع برگزار کرد، گفت: امروز این شهید بزرگوار حال و هوای شهادت را در دل‌ها زنده کرده است.

گفتنی است: اقامه نماز بر پیکر شهید جعفر کوهی فایق دهکردی به امامت حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام، نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد اقامه شد .

ناوبان دوم شهید جعفر کوهی‌فائق دهکردی متولد یکم مهرماه ۱۳۶۵ و از فعالان فرهنگی مذهبی شهرکرد بود، که با حدود سه سال سابقه خدمت در ارتش جمهوری اسلامی ایران در حادثه دریایی ۲۲ اردیبهشت شناور کُنارک ارتش  به شهادت رسید.

ارسال نظرات